lovvan skrev 2011-05-30 19:20:45 följande:
Jag tror inte det är sant. Kände ju mig "konstig" i kroppen idag så tog ett ältest fast jag gett upp dessa för ca en vecka sedan. Tog testet och en glad gubbe log mot mig. Jag har ägglossning! Tänk att man kan bli så glad för en sån sak. Min gyn sa att jag nog skulle få det på dag 16, idag är det dag 26!
Så sluta inte testa ni som känner för att ge upp
Tänk vad man känner sin kropp bäst själv. Jag kände inget under den tid som jag förväntades ägglossa och idag har jag känt mig uppsvälld, godissugen och öm i bröstvårtorna. Man behöver ju inga test, kroppen känner av sånt själv..
Lovvan, vad kul! Blir nästan lite avis, men är superglad för din skull. Jag gjorde ju som du... testade och testade och sen gav jag upp. Tycker ju att det är konstigt av gyn att ha "så fel"... Hmmm... Min gyn sa att min ÄL skulle ske inom 2-3 dagar så jag tog honom på ordet och eftersom ingen glad gubbe ville dyka upp på mina stickor gav jag upp när det hade gått 6-7 dagar... Suck! Slutade även att mysa varannann dag i samband med det... Attans! Ja ja, får väl avvakta på prog.testet och se vad det säger innan jag dömer ut min framtid :)