• mumama

tvillingar i höst?

Hej alla blivande föräldrar!

Tänkte se om det finns något intresse i en tråd för blivande tvillingföräldrar? Självfick jag chockbeskedet i helgen och har inte riktigt landat!

Någon mer som har flerbarnsgraviditet som vill snacka , gnälla och fundera tillsammans?

Har BF 16 Nov.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 22:15
    här kommer en länk om lite tvillingvagnar jag hittade
    barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/08/vandbara-syskon-och-tvillingvagnar.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 14:53
    Bf-listan då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-351/m58446506.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 11:25
    vår fantastiska bildtråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58723722.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-25 20:25
    Nu börjar ju barnen komma så här är föelsedagslistan!
    www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60719806.html
  • Svar på tråden tvillingar i höst?
  • Frila2
    FamJ skrev 2011-05-06 11:10:28 följande:
    Igår fick jag det när jag cykla. Annars när jag reser mig o försöker ställa mig upp, eö vänder på mig ja..
    Då låter det precis som ligamentsmärtor vilket är helt ofarligt men gör ont. Inget man kan göra något åt alls. Det du kan göra är att prova att resa dig mer långsamt, vända dig försiktigare etc.
  • mumama

idag ska jag göra något som jag inte har gjort på SKITLÄNGE! Franska naglar! sen ska jag ut med mannen och äta ikväll, men det vet inte han =)) 

• FamJ
    mumama skrev 2011-05-06 11:30:50 följande:
    idag ska jag göra något som jag inte har gjort på SKITLÄNGE! Franska naglar! sen ska jag ut med mannen och äta ikväll, men det vet inte han =)) 
    Va mysigt =D
  • maha

Gjorde glycosbelastning idag på mvc. Jag har tydligen graviditetsdiabetes.Gråter Det känns som jag har gråtit hela dagen. Inget blir som man tänkt! Fick med mig alla papperna från mvc och får nu gå på spec.mv istället!

• Busungarnas mamma
    maha skrev 2011-05-06 14:24:17 följande:
    Gjorde glycosbelastning idag på mvc. Jag har tydligen graviditetsdiabetes.Gråter Det känns som jag har gråtit hela dagen. Inget blir som man tänkt! Fick med mig alla papperna från mvc och får nu gå på spec.mv istället!
    Nej! Vad tråkigt...
    Vet du något om det?
    Felix 03 Måns 09 och bf med tvillingar 11 oktober
  • Busungarnas mamma
    FamJ skrev 2011-05-06 10:29:02 följande:
    En fråga. Någon som har fått riktigt ont i magen. Mellan naveln o sidan lite längre ner??

Jag får så ont i bland fy fasiken. Ringde Bm de trodde de kunde va ligamenten men de vete fasiken.
    Känns typ som något kommer i kläm. KOmmer knappt upp ur soffan
    Hon tyckte jag skulle åka in, men vet inte om jag skall göra det, finns säkert ändå ingen tid här.
    och så har kollat dom 5 gången redan..
    FÖrvirrad...
    Låter som det kan vara ligamenten.
    Har du varit på någon koll?
  • FamJ
    Busungarnas mamma skrev 2011-05-06 14:32:56 följande:
    Låter som det kan vara ligamenten.
    Har du varit på någon koll?
    Nä, pratade bra med Bm på guldvingen,. =)
  • Frila2
    maha skrev 2011-05-06 14:24:17 följande:
    Nej vad tråkigt! Hoppas du lyckas få en bra glucosvärde och mår bra trots diabetesen. Det är ju tyvärr inte ovanligt men lika jobbigt ändå. Hoppas du får bra hjälp och massa svar på alla frågor som jag förstår att du kommer ha.
  • Busungarnas mamma
    FamJ skrev 2011-05-06 15:14:16 följande:
    Nä, pratade bra med Bm på guldvingen,. =)
    Ok.
    Känns det bättre? Eller samma som förut?
  • FamJ
    Busungarnas mamma skrev 2011-05-06 15:18:29 följande:
    Ok.
    Känns det bättre? Eller samma som förut?
    Alltså det kommer och går.. Idag har jag inte haft det alls, som skönt är :)

Maha: Nej va tråkigt =(
Svar på tråden tvillingar i höst?