• mumama

tvillingar i höst?

Hej alla blivande föräldrar!

Tänkte se om det finns något intresse i en tråd för blivande tvillingföräldrar? Självfick jag chockbeskedet i helgen och har inte riktigt landat!

Någon mer som har flerbarnsgraviditet som vill snacka , gnälla och fundera tillsammans?

Har BF 16 Nov.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-06 22:15
    här kommer en länk om lite tvillingvagnar jag hittade
    barnvagnsblogg.blogspot.com/2010/08/vandbara-syskon-och-tvillingvagnar.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-15 14:53
    Bf-listan då!
    www.familjeliv.se/Forum-11-351/m58446506.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 11:25
    vår fantastiska bildtråd!!
    www.familjeliv.se/Forum-2-111/m58723722.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-25 20:25
    Nu börjar ju barnen komma så här är föelsedagslistan!
    www.familjeliv.se/Forum-3-44/m60719806.html
  • Svar på tråden tvillingar i höst?
  • LillAnnie
    mumama skrev 2011-05-03 15:41:35 följande:

du kanske har två små elakingar där innne :D

haha ja jag har redan drömt att ena var the evil twin och såg ut som den onda dockan :D
  • spattanjansson

åhh, jag blir galen av att tänka negativt...nu är jag helt fixerad vid att det kommer skita sig imorgon...tänker nu att rent statistisk så med så många av er som fått fina resultat så är det dax för ett misslyckande :( och att vi bara får se två små skumpna pluttar imorgon..gud va man ältar, funderar och filosoferar....man kan ju bli galen för mindre!

• Sjejn
    spattanjansson skrev 2011-05-03 17:13:45 följande:
    åhh, jag blir galen av att tänka negativt...nu är jag helt fixerad vid att det kommer skita sig imorgon...tänker nu att rent statistisk så med så många av er som fått fina resultat så är det dax för ett misslyckande :( och att vi bara får se två små skumpna pluttar imorgon..gud va man ältar, funderar och filosoferar....man kan ju bli galen för mindre!
    Jag håller tummarna stenhårt för pigga friska vilda småpluttar!Hjärta
  • sofflan82
    spattanjansson skrev 2011-05-03 17:13:45 följande:
    Jag vet hur det känns, jag har känt likadant inför båda våra ul.. Men det går säkert bra ska du se! :)
    JohannaOMikael skrev 2011-05-03 17:11:46 följande:
    Hm har inte fått någon kallelse till UL ännu :(
    Här får man RUL tiden bokad vid inskrivningen, de sitter med samma datasystem bm och sjukhuset, så dår blir allt bokat och klart på en gång.
    ¤♥¤ Man måste tänka positivt! ¤♥¤ BF 16/10-11 med tvillingar ¤♥¤
  • spattanjansson

Guuuuuud va nervös jag är inför morgondagen..ligger och hetsäter potatischips....kommer få ont i magen snart men det skiter jag i :)

• Busungarnas mamma
    spattanjansson skrev 2011-05-03 20:24:47 följande:
    Guuuuuud va nervös jag är inför morgondagen..ligger och hetsäter potatischips....kommer få ont i magen snart men det skiter jag i :)

Förstår att du är nervös, men det ska man nog vara

Det kommer säkert gå jättebra!

Felix 03 Måns 09 och bf med tvillingar 11 oktober
  • maha

Idag fick vi äntligen vårt ul eller vul som det blev. Världens sämsta apparat tyvärr, men det är oerhört skönt att veta att allt är ok. Först var apparaten fel inställd och man såg inget alls, det var fruktansvärt, i några sekunder trodde vi att dom var tillbakabildade! Efter många inställningar dök äntligen de små upp, och de  verkade må hur bra som helst! De har en rejäl skiljevägg och enligt läkaren troligast tvåäggs tvillingar. Det är en sån lättnad har varit så orolig sista tiden!

Dålig bild, av den ena tvillingen syns bara en del och apparaten kunde inte mäta exakt heller! Men vi kunde iallafall titta på en i taget och se att de mådde bra!
Svar på tråden tvillingar i höst?