Januaribebis 2012
Hej hej! Får man haka på här? Plussade i morse och har bf den 9 jan. Har en son sedan tidigare som blir 3 år två dagar innan bf ![]()
Hej hej! Får man haka på här? Plussade i morse och har bf den 9 jan. Har en son sedan tidigare som blir 3 år två dagar innan bf ![]()
Livetharenmening: Vad tråkigt,jag beklagar verkligen. ![]()
Har ni andra funderat på hur och när ni ska berätta för era föräldrar? Om jag får som jag vill kommer vi berätta på morsdag, och åtminstone för mina föräldrar, har jag tänkt att jag när vi åker dit, ska ta på mig min tröja jag hade när jag var gravid med sonen, där det står "bebis" på magen. Och så får vi se hur lång tid det tar innan dem ser och reagerar på det.
Till makens föräldrar funderar jag lite på om vi ska fråga dem om dem har lust att vara barnvakt åt Milo runt den 9 januari, och sedan le lite finurligt.
hihi ![]()
Ja man vet inte när man vågar berätta egentligen. Med sonen berättade vi också på morsdag, och då var jag också i v.8 som jag kommer vara på morsdag nu. Nu kommer jag tom. vara ett par-tre dagar längre gången. Så som sagt, får jag som jag vill kommer vi berätta för föräldrar o syskon då. Men resten av släkten och vänner, kommer vi vänta tills jag gått 12 fulla veckor