Shadowstorm: Tycker att det är dålig stil av ditt dagis att säga så. Det är ju bra att dem reagerar klart, men samtidigt så utvecklas ju alla barn olika. Vissa utvecklar talet snabbt och motoriska saker lite långsammare, andra barn tvärtom, utvecklar talet långsamt och det motoriska lite snabbare. Där är nog inte många barn som utvecklar både tal och det motoriska i samma takt. Men som sagt, tycker ändå det är bra att dem uppmärksammar det. Där emot tycker jag dem gör fel som säger att han ska gå kvar i den lilla gruppen. Som du sa, hur ska han kunna utvecklas om han inte får gå tillsammans med barn i sin egen ålder??
Roewell: Det är absolut inte omöjligt

När jag var gravid med sonen kände jag första lite fladdret runt v.14. Men sedan kände jag inget mer förens runt v.20-21, så bli inte orolig om du inte skulle känna det fler gånger förens senare i graviditeten. Jättesöt liten bula du fått
Paet: Jag sover bra, där emot så drömmer jag mycket och väldigt konstiga drömmar
Jessielarsson: Nej jag har heller inte tänkt på det på länge nu, men jag är rädd att det kommer komma när förlossningen närmar sig. Och då känns det bättre att ha tagit tag om det innan sas. Kanske även kan hjälpa mitt hemska humör jag får så fort jag är trött o sonen strular
Jessica82: Säg till på bvc att du inte hade ätigt frukost innan och att du druckit en cola precis innan. En cola innehåller ju jättemkt socker, så inte konstigt att ditt sockervärde sköt i höjden *ler* Så be att få komma in en annan dag och få tagit nytt prov
RaraS: Då växer din böna på bättre än min *ler* Jag gjorde ul i v.10+3 och då var min bara 36 mm stor *ler*
SysterAnna: Nej jag har inte fått dille på något ännu. Men det hade jag aldrig med sonen heller