Januaribebis 2012
Önskar alla en riktigt GLAD MIDSOMMAR!
Vi ska på bröllop i em, och då kommer vi även gå ut med nyheten för alla kompisarna
Ska bli SÅ skönt att slippa försöka dölja det ![]()
Önskar alla en riktigt GLAD MIDSOMMAR!
Vi ska på bröllop i em, och då kommer vi även gå ut med nyheten för alla kompisarna
Ska bli SÅ skönt att slippa försöka dölja det ![]()
Hej tjejer! Hur är allt med er? Nu har jag inte varit här på ett ganska bra tag igen. Har börjat må kanske inte helt bra, men ändå helt ok och bra jämfört med i början. Jätteskönt! Går dock fortfarande omkring och känner mig trött nästan jämt, men sådan tur är inte så lamslående trött som jag var i början. Och tidiga morgnar är inte roliga, för att då mår jag illa och klöks ganska bra. Spyr dock inte längre (*peppar,peppar*). Går in i v.14 imorgon, och har börjat få små små buffar från bebisen sedan nästan/knappt en vecka tillbaka. Det är dock fortfarande så svaga buffar att det ibland är svårt att avgöra om det är en buff från bebisen eller något annat. Ska på rul den 11 aug, känns som en hel evighet tills dess *ler* Men snart är det semester (18/7) så då kommer jag inte har så mycket tid att tänka på tiden förhoppningsvis, att tiden kommer gå fort *ler* Så fort jag varit på ul'et ska jag kontakta försäkringskassan om graviditetspenning, kommer om det går igenom, gå hem i början på november. Ska bli skönt!
Ska någon av er andra gå hem på graviditetspenning?
Hoppas att allt är bra med er iaf, ska försöka bli lite mer aktiv igen *ler*
Alltså tjejer.. Har ni inget annat för er än att sitta här o prata? 4-5 sidor sedan igår! *skrattar*
Bläddrade igenom sidorna lite snabbt och såg att du varit på Vul Maho, och att risken för ds finns. Tycker det är svårt att veta vad man ska säga om ett sådant besked. Varken grattis eller beklagar känns som rätt ord på något vis. Men om nu så är fallet, har ni bestämt er för vad ni ska göra i så fall? Såg allt bra ut i övrigt? Lycka till i ert beslut! Kom ihåg att oavsett, så är det ERT val! *Kram!!*
hehe..