minjalin skrev 2011-07-16 12:36:07 följande:
Samma här!!!! Blir spännande att se om det är olika kön när det är så olika xD
Ja det ska bli riktigt spännande att se

Något som tyder på att det är en flicka, är att alla mina vänner som har en pojke och en flicka, säger att dem mådde mkt sämre när dem var gravida med sin dotter än med sin son. Precis som jag gör nu... Så man kan ju inte låta bli att hoppas

Självklart är en till pojke minst lika välkommen, men det hade varit SÅ roligt att få en av varje, och jag har alltid velat ha en flicka
Majskorn skrev 2011-07-16 12:47:26 följande:
Jag har och mår fortfarande oförskämt bra vilket gör mig orolig åt andra hållet ist...man hör om alla som mår räv och själv mår man typ bättre än innan plusset...Hade det inte varit för ömmande bröst och akneexplosion på hela kroppen så hade jag nog inte trott på plusset :/
V14+1 idag och känner inget annorlunda mot innan. Magen e lika stor som den varit sen vecka 8 men den är något hårdare nertill nu...tror kanske foglossningar e på g, det hugger till ibland i höftpartiet och om jag sitter eller står för länge så gör ryggen så ont att jag tror jag ska dö...
4 veckor kvar till RUL....suck
Min mamma har alltid pratat om att hon aldrig mått så bra som hon gjorde när hon var gravid. Synd att det inte gick i arv till mig.. *ler smått* Njut av att du mår bra