-
Ja absolut! Gå in på http://www.emmaultraljudsklinik.se/index.php?option=com_content&view=article&id=53&Itemid=64 och kika i deras galleriannazelda skrev 2011-05-04 20:49:38 följande:ja det är ju en del pengar men samtidigt så är det säkerligen värt det :) -
Orkar inte läsa igenom alla inläggen, är jättetrött och vill mest bara sova idag. Har varit på sjukhuset hela förmiddagen med sonen, och det tog ordentligt på mina krafter. Han har fått operera bort polyperna och tömt vätska från öronen. Kan inte minnas att jag var så här trött med sonen
-
TackMajskorn skrev 2011-05-05 14:33:52 följande:ÅH kram på er!
-
haha, ibland är karlar bra trögaEttLitetPyre skrev 2011-05-05 15:39:11 följande:Sådär! Har varit på första samtalet med BM idag. Blev flyttad till den 1:a januari. Men man får ju veta mer exakt efter vul sen :) Känns som en milstolpe att ha varit där på inskrivning iaf. Berättade även för min pappa idag. Eller han fick en mugg som det stod morfar på. "nämen tack, vilken fin" var hans svar.. Jag frågade om han såg vad som stod på den. "ja, morfar" sa han. Jag frågade om han inte förstod?! Han var helt vimsig. "vadå morfar?" Tillslut sa jag det rakt ut. Ja, du ska bli morfar i januari! Åh han blev så glad :)
-
"Roligt" att höra att även killar kan visa att dem blir ledsna för sådant. Missförstå mig rätt, många killar visar ju aldrig utåt om dem blir ledsna. Jätteroligt iaf att han fått tillbaka glädjen i ögonen nuLillnallen skrev 2011-05-05 16:48:24 följande:Här kommer det inte heller berättas något förrän det gått en tid... bara jag och mannen som vet ännu.
Är så underbart att äntligen se glädjen i hans ögon, den har varit borta sedan augusti 2010 när vi drabbades av MA:t. Tror han har mått sämre än mig sedan det hände, men nu att se honom le och vara glad är så underbart. Bara hoppas att det går hela vägen denna gången. Vågar inte hoppas för mycket bara då man drabbats av MA eller MF innan. Hade troligen ett tidigt MF för två månader sedan, kände mig gravid och början av mensen var jättekonstig så jag är 99% säker på att det var ett MF. Så jag hoppas på tredje gången gilt nu
Grattis till alla nya med
-
Jodå, det gick bra. Själva operationen tog inte mer än en halvtimme, det som tog längst tid var uppvaket. Nu är han iaf pigg och glad och har god aptitbumbi 84 skrev 2011-05-05 17:12:39 följande:Hoppas allt gick bra!
-
laris: Vad tråkigt, beklagar
Jag har kommit på hur jag ska göra imorgon. Ska på möhippa imorgon och har gått o funderat på hur sjutton jag ska göra för att dem inte ska misstänka att jag är gravid. Jag ska köpa ett alkoholfritt vin, och så får maken dricka vitt vin med skruvkork ikväll, och det han inte dricker upp häller vi över i en bringare. Sedan häller jag helt enkelt över det alkoholfria vinet i den flaskan.
Ingen som tänker på om min flaska var öppnad sedan innan eller inte. Och skulle dem reagera på det kan jag alltid säga att jag öppnade den ikväll och tog ett halvt glas. 
-
Vesslan skrev 2011-05-06 09:31:31 följande:Ha ha ha så himla smart
jag ska på Bröllop 28/5 och har funderat på hur jag ska göra men jag tror nog jag kommer att låna din idé, kalasbra 
hihi, gör så
Ska på möhippa den 27 maj också, men då ska jag skylla på att jag ska upp tidigt dagen efter och jobba.
Den tredje och sista möhippan jag ska på denna sommaren är i juli, och då har vi redan gått ut med att jag är gravid så då behöver jag inte hitta på någon ursäkt. Skönt 
-
hehe, nej det tar ett tag att fatta detCia80 skrev 2011-05-06 09:38:00 följande:Jag har fortfarande inte förstått att jag verkligen är gravid. Går fortfarande och väntar på att mensen ska komma
Man fattar inte det tidigare med tvåan kan jag säga
-
Jag ska ALDRIG mer köpa graviditetstestet Preg.. FY vad rädd jag blev tidigare idag.
Jag var i stan i förmiddags och var bla inne på apoteket. Då kunde jag inte låta bli att köpa ett graviditetstest. Valde då alltså Preg. Det billigaste testet dem hade, men det skulle vara 99% säkert och jag är ju på Bim+3 idag. Testar mig med det när jag kommer hem. NEGATIVT?! What da...
Blev verkligen jätterädd och ledsen, och ringde till mvc och sa som det var. Ringde sedan maken och berättade för honom, och han blev så klart också rädd och nervös. Sådan tur är var dem snälla och förstående, så jag fick komma in direkt och göra ett graviditetstest där. Testet där var POSITIVT!!!
Så då kunde jag pusta ut igen.
Tittade på testet igen nu för en stund sedan, och NU syns där ett svagt svagt streck. Ringde så klart min man så fort jag kommit ifrån mvc, och han blev så klart också väldigt lättad och glad. *ler* Nu ska jag inte ta fler graviditets test!! *ler* Åtminstone inte av det märket...