• MiAmore

Januaribebis 2012

curiosa skrev 2011-05-24 11:41:40 följande:
    Jag har idag berättat för mina föräldrar och min bror. Känns skönt att slippa humma om det mer. Och eftersom hjärtat slog idag så minskade ju mf risken oxå.....
    Hur berättade du nyheten och hur togs nyheten emot?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Frökensvensson skrev 2011-05-24 13:02:02 följande:
    Plussade igår GladSkrattande Ska bli så spännande det här, inskrivning på fredag..... jag är som är hypokondrisk annars, hur ska det gå nu!?
    GRATTIS
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    RaraS skrev 2011-05-24 15:31:13 följande:
    Förstår dig...men idag mår jag piss...skitilla...förstår inte hur jag ska fixa de här veckorna... Hade tänkt mig klara mig utan tabletter men nu är det nog dags för Postafen....
    Hoppas postafen hjälper för dig, det gör det inte för mig
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    RaraS skrev 2011-05-24 15:50:28 följande:
    Oj då...ja, då ska man inte hoppas för mycket! Tur att jag har ett lugnt jobb, annars vet jag inte hur jag skulle fixat det.
    Jag ska på hälsosamtal om en vecka och ska då be om att få något utskrivet, för att så som jag mår nu orkar jag inte göra länge till. Orkar inte göra något här hemma, har behövt dammsuga huset i 2-3 veckor men har verkligen inte orkat. Orkar bara med det allra viktigaste; disken, tvätten och maten. Ja, o sonen så klart, men han får underhålla sig själv rätt mycket just nu ska erkännas
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    shadowstorm skrev 2011-05-24 16:11:37 följande:
    lergigan åt jag sist och det funka bra ibland ;) men då hade jag extremt med sonen. Åt postafen första veckorna sen sluta de hjälpa mig och då fick jag lergigan
    Tack för tipset!
    Sessissen skrev 2011-05-24 16:16:18 följande:
    Som här då. Mår pyton och orkar knappt något. mannen jobbar så mycket just nu så jag är själv med två barn på 6 och 7 år. Så idag så blir de pizza. Orkar inte laga mat. Har varit hemma från jobbet idag för att jag mått så illa och kräkts. Men man får tänka positivt. I slutet kommer de en underbar bebis ;) 
    Skönt att inte vara ensam om att må pyton iaf *ler* Hoppas att det släpper snart för oss
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Nu är ni så där aktiva så man inte hinner med igen! *skrattar*
    Jag är glad idag för att jag har inte kräkt en enda gång på hela dagen för första gången på mer än en vecka, och jag har tom. haft energi till att orka dammsuga huset för första gången på typ två veckor. Börjar dock komma igen nu; TRÖTT *ler smått*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    shadowstorm skrev 2011-05-25 17:04:01 följande:
    Idag har varit en bra dag för illamåendet inte mått illa alls. Men tröttare än tröttast har jag varit käkat druvsocker hela dagen på jobbet för hålla mig vaken haha
    Kanske man skulle inhandla *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Är det bara jag som är så sjukt trött? Jag blir tokig på denna trötthet, den är faktiskt lika jobbig som illamåendet.   Min man börjar också tröttna på att jag är så trött jämt, men vad ska jag göra? Kvittar ju om jag vilar hela dagen eller om jag håller mig aktiv

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Jessica82 skrev 2011-05-27 11:25:58 följande:

Precis ringt in till gyn och fått en tid för vul :(

brösten har slutat ömma och igår fick jag värk i ländryggen som hållit i sig och gör fortfarande, dessutom hugger det vid vänstra livmodern helatiden.

bm som jag pratade med sa att det kan vara nån nerv som är i klämm men ville ändå kolla så det inte sitter något foster i äggstock eller ledare :(..

denna olidliga väntan hela helgen. hon hade endast en tid kvar idag och den var om 20 min så att åka 2,5 mil hinner vi ju inte så det fick bli en tid på måndag

oron förstör ju hela helgen :(

Usch stackare Hoppas att helgen ska gå fort och att det inte är någon fara! *Kram!*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Tröttheten och illamåendet sitter fortfarande i för mig, så jag har tyvärr fortfarande noll ork att sitta framför familjeliv och läsa igenom och svara på inlägg. Så därför kikar jag bara in lite då o då och uppdaterar läget här. Lovar att vara lite mer aktiv och svara på era inlägg så fort orken infinner sig igen.
    Jag gick in i v.9 i tisdags och är alltså fortfarande väldigt trött och mår fortfarande illa konstant och spyr varje morgon. Känns som att illamåendet har börjat lätta något lite, men det är fortfarande väldigt jobbigt och är "där" mest hela tiden. Magen börjar bli allt svårare att dölja, framför allt fram mot eftermiddagen. Dem flesta på jobbet vet nu efter en händelse på jobb i måndags, så det är skönt att inte behöva försöka dölja magen på jobbet längre iaf. *ler* Föräldrar och syskon fick veta på morsdag. Resten av släkten och vännerna kommer vi vänta med att berätta nyheten till midsommar då jag går in i v.12.
    Nu hoppas jag bara att denna trötthet och illamående ska släppa snart så att man kan börja känna sig som en människa igen och börja kunna njuta av graviditeten.

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Januaribebis 2012