• MiAmore

Januaribebis 2012

pamatakada skrev 2011-05-09 11:20:25 följande:
    Jag har inte testat mig än men min mens är alltid punktligt men nu är jag den en vecka sen, ska tästa mig den 13/5 för då kommer min sambo hem igen och vi vill kolla tsm, Blir det ett pluss då så är det mitt sjunde barn och vårat fjärde gemensamma.
    efter mina uträkningar enligt första dagen i förra mensen om det plussar så är jag bf 5/1-12
    Oj, då har ni fullt upp låter det som Välkommen och lycka till iaf
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Känns konstigt, men jag funderar faktiskt på att hoppa av denna tråden för att den är FÖR aktiv för mig. haha Jag har absolut inget emot er tjejor, men tråden är så aktiv att jag inte alls hänger med

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Frökenolson skrev 2011-05-10 10:20:00 följande:
    ja man missar lätt mycket, jag är med i en till som är lite lugnare.. men det är kul med aktivitet ;)
    Jo det är jättekul att tråden är så aktiv, men som sagt, men missar en hel del och hänger inte alls med i svängarna *ler*
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    bumbi 84 skrev 2011-05-10 13:16:51 följande:
    :- D nej inte ska du göra det är så full rulle bara för att folk fortfarande plussar så det lugnara sig nog snart
    Jo det har du väl kanske rätt i iofs *ler* Ok, hänger kvar ett tag till då
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    minneli skrev 2011-05-10 17:57:01 följande:
    Ja blir typ rädd när det kommer en flytning, får för mig att det är blod.

Idag blev jag typ äcklad av att äta middag, tänkte bara på popcorn.. så det fick bli en påse micropopcorn.

Idag är jag i vecka 7! Ingen vet något än... bara min doktor eftersom jag äter medicin i vanliga fall och var tvungen att höra hur jag skulle göra med den.
    Kommer ihåg det där.. När jag var gravid med sonen så dem 2-3 första veckorna (eller hur länge det nu varade) hade jag sjukt mkt flytningar, och varje gång det kom sprang jag in på toaletten för att jag var livrädd att det var blod. Denna gången har jag inte alls lika mkt flytningar.

Jag undrar om det kanske är en liten flicka i min mage denna gången. Där är rätt många skillnader på denna och förra graviditeten nämligen
    * Med sonen ömmade mina bröst konstant från det att jag plussade till ett par veckor framåt (eller hur länge det nu varade). Denna gången ömmar dem bara när jag haft BH på mig hela dagen och lite på kvällen när jag ligger i sängen
    * Med sonen var jag mkt sällan yr i början. Tror jag fick totalt 2 yrselattacker. Denna gången får jag små yrselattacker så fort jag reser mig upp, oavsett om jag reser mig fort eller sakta
    * Med sonen hade jag sjukt rikliga flytningar dem 2-3 första veckorna. Denna gången har jag inte mycket mer flytningar än jag brukar ha runt äl.
    * Med sonen var jag inte så värst trött. Kom perioder då jag var väldigt trött, men inte varje dag. Denna gången känner jag mig trött så fort jag gjort någonting i ett par timmar
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Niins skrev 2011-05-10 19:22:58 följande:
    Imorse kom illamåendet med besked! Gröt kommer jag aldrig mer kunna äta känns det som! Fick gå hem från jobbet innan lunch, mådde så illa! Har kräktes en gång till i eftermiddag! Mår konstant illa!
    Nån som har några tipps på vad jag kan ta mig till?
    Prova Postafen
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    mammmsan skrev 2011-05-10 19:46:06 följande:
    Jag har också börjat få lite illamående.. på eftermiddagen/kvällen, precis som sist..
    Annars känner jag mig sååå uppsvälld.. känns som magen kommer tidigare andra gången.

Jag är 28 år och har en son som precis fyllt två!
    Jag har varit väldigt uppsvälld enda sedan 4-5 dagar innan bim! Så tidigt blev jag definitivt  inte svullen med sonen
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    MissT skrev 2011-05-10 19:57:04 följande:
    Jag poppade popcorn förut Var så sugen på salt.......
    Nu gjorde ni mig sugen på popcorn! haha
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag ser att alla presenterar sig. Vet inte om jag gjort det redan.
    30 år, har en son som blir 2,5 år nu till sommaren

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Januaribebis 2012