Januaribebis 2012
Jag mår illa om jag inte äter så nu äter jag och tänker att jag får ta tag i det sen, hellre mår jag bra....Men märker jag att illamåendet släpper då blir det äta som vanligt igen plus en macka eller frukt bara :)
Ett tips som funkat kanon för mig med denna grav och med första. Är att starta dagen med ett glas a-fil sedan när den lagt sig försöka ta ett kex eller smörgås. Ibland gick banan ner och då hjälpte det kanon emot illamåendet. Och med sonen spydde jag från vecka 5-24 sså jag vet vad jag pratar om ;) Det gjorde att jag kunde äta en frukost nån timma senare för att på nåt sätt få in en rutin som kroppen klara av. och vissa veckor mådde jag bättre av det andra veckor inte. Så det är ett tips :) Nu tycker jag även möjlk funkar bra :)
Är faccinerad över att man kunde se konturerna och rörelserna så tydligt när den bara är så liten *ler* Såg det lilla hjärtat slå och allt såg bra ut.
(sa att jag inte hade koll på när jag hade min senaste mens, så detta jag gjorde var ett sk. daterings ul. Ville inte behöva vänta till rul denna gången då jag denna gången är mkt mer nojjig)
fantastiskt!