Januaribebis 2012
plussade igår kväll =) BF 8/1!
Mitt tredje barn, karlns första!
Har inga symtom alls!!!!
plussade igår kväll =) BF 8/1!
Mitt tredje barn, karlns första!
Har inga symtom alls!!!!

har myst en gång efter plusset i onsdags... har nog sexlust både jag och karln. Fast karln är nog mera nojjig, är hans första graviditet och min tredje. Så han undrar vad jag kan och inte kan äta/dricka. Och imorse sa han "inte ska du bädda sängen i ditt tillstånd, låt mig göra jobbet." haha, då bäddar jag många sängar på jobbet, inom äldreomsorgen 
Igår skulle vi se på en skräckis men han sa "inte ska du se på skräckfilm när du är gravid heller... vi kan se på nå annat."
Jag: "tror du 'ungen' kommer hoppa ut eller?"
Han: "ja, man vet aldrig" 
Men ont i ryggen har jag och är TRÖTT!!! Imorgon 5+0 enligt senaste mens. Ska ringa och boka tid för inskrivning tänkte jag.
Men det fixar sig!!!
Misstänker att ingen av våra resp. ex kommer bli överlyckliga över detta.. vi har två barn var med f.d och separerade båda förra vintern.
han har varit singel länge men säkert är det väl nån som kommer ha sina åsikter!
Fyller 29 om lite mindre än 1 månad. Har en pojke på snart 7 och en flicka på snart 5. Blir första barnet för min karl och han är något överbeskyddande mot mig =) Fast på ett väldigt gulligt sätt 
Skall på hälsosamtal på fredag!
Mår relativt bra, bara fruktansvärt trött. Sku kunna sova sova sova!!! Ömma och större bröst... illamående till och från, mest på kvällstid och väldigt diffust bara.
Vad ledsen jag blir för din skull Mamman76
Finner inga ord men styrkekramar till dig!!!
jag går in i v. 7 idag och det känns sååååå segt!!! Vill spola fram några veckor. Längtar till UL 
Är fruktansvärt trött hela tiden, sku kunna sova dagarna igenom. Har lite diffust illamående till och från men inte så jag kräks.
jag är så sjukt trött! Jag fattar inte hur jag klarar dagarna... jobbar 100% inom vården och har mina två barn vecka/vecka. Är hos mig denna vecka! Allt jag vill är att ligga ner och sova sova sova sova. Jag är så trött så jag bara sku kunna gråta. Hemmet förfaller och jag orkar inte leka med mina barn. Jag blir så ledsen!!! Min pojkvän gör allt för att hjälpa mig men vi bor inte ihop än, blir först till hösten men han gör verkligen allt i sin makt för mig.
Illamående har jag till och från men inte så jag kräks. Men lever på citron på dagarna, för det tycker jag lindrar ganska bra. ja, fyy vad jag önskar denna trötthet sku släppa!