Januaribebis 2012
www.linapetite.blogspot.com/
Jag var till mvc igår. Allt va kanon!! En vild liten buse som hade hjärtljud på 158. Men det hade varit full fart från morgon till kväll oxå =)
Hb hade stigit till 114. YEY!!! Så nu fortsätter vi me dessa järndroppar lika bra som hittills!
SF 31 och totalt har jag gått upp 14 kg =/
Idag har jag även fått min tid till sista UL. Ska den 14/12 kl 14. Så då ska vi få se om det fortfarande är en flicka ;)
Är det fler som "lider" av hunger?? Jag är hungrig hela tiden känns det som. Har vaknat flera nätter av att jag varit hungrig, trots att jag ätit innan jag lagt mig.
Behöver säkert äta var tredje timme...
God morgon! Här har man inte heller kunnat sova... sambon drog iväg på mat- och vin mässa till stockholm idag så man ska försöka hitta på nåt själv då. Ikväll ska jag iaf få över en kompis på middag och filmkväll. NICE!!
Jag har varit vaken i stort sett hela natten känns det som... låg vaken till säkert kl 3 och sen upp på toa flera ggr. Sen upp vid 6 och hjälpa sambon me att få barnen klara för dagis och skola. (är mina barn och inte hans och vi har just flyttat ihop så han har inte riktigt rutin än =))
Ja... och nu ligger jag här med en liten i magen som inte tänker sova heller!
V 33+4 idag och vi har inte skruvat ihop säng eller skötbord än... BB-väskan har jag inte börjat fundera på ännu. Märkligt men allt känns fortfarande så overkligt. Ska det faktist komma en bebis??
Här kom en tös den 6 januari kl 7.47 efter en snabb å intensiv förlossning. 3490 gram å 50 cm lång.
Kan trösta er me ätt jag hade int en enda känning före d drog igång. Så man behöver int ha förvärkar eller nåt sånt. Tack!