Snusmumriken80 skrev 2011-10-25 12:06:03 följande:
Har varit till mvc idag. Var igår och tog EKG och en massa blodprover (järn,sköldkörtel m.m.) Alla prover var bra förutom järn, så det ska jag fortsätta äta. Fick även höra att jag troligen kommer att få en ganska stor bebis, mina 2 pojkar var ju 4,2 och 4,3kg så räknar inte med ngn liten en denna gång heller. Magen har växt enormt igen:( Så är på extrakontroller lite nu och då.
På fredag ska vi på 3d/4d, ska bli kul och intressant:)
Mina värden från mvc idag:
V.31+2
vikt 86,2
blodtryck: 120/70
hb: 112
sf-mått: 34

(hade 32 i 29+2, 28 i 27+2)
hj.ljud 142
SF-måttet ligger över övre kurvan

Jaja, bara att acceptera:) Har varit sjukskiven sen 28.7, börjar bli liiiite less på att va hemma. Har hemsk foglossning o pulsen stiger direkt då jag gör ngt:(
De senaste 3 dagarna har folk blivit otroligt chockade då jag säger att jag har 2 mån kvar av graviditeten, är du säker på att det inte är 2 stycken. Suck!
Har ju även tagit reda på vad vi väntar, berättat och 3 (?) personer och nog tusan är det en som skvallrat vidare. Man blir ju slut. Att det ska va så himla svårt att hålla nåt hemligt:( Men men, man lär sig;)
Nu ska jag lägga mig o vila lite. Ha det bra!
Fast hur lätt är det att hålla hemligt när du köper hello kitty grejer på fb?? För mig skulle det inte va så svårt att gissa iaf... och du berättade ju nåt åt mig häromdagen som du kanske inte skulle??