Januaribebis 2012
Jag va me om något hemskt idag! Hade varit hem en sväng efter jobbet och skulle sedan till min pojkvän (som ska bli mitt hem nu i september) när jag ska svänga in i en korsning så svänger en gubbe ut och kör rätt in i mig! Såg att det skulle smälla så jag gasade på lite så det tog i bakdäcket och bakdörren... men fan vad jag blev skärrad! Gubben kom ju och bad om ursäkt och sa att det va hans fel och så åkte vi till försäkringsbolaget direkt. Hans bil fick värre skador än min men jag tänkte ju förstås på vår bäbis!!! Dom sa på försäkringsbolaget att jag skulle åka och kolla upp det så att jag kunde bli lugn.
Så jag åkte till akuten där som satte nackkrage på mig men jag ville bara veta hur det va med bebisen i magen! Sedan gjorde läkaren ett UL på mina njurar och tarmar och urinblåsa m.m. och som snabbast på magen och bebisen. Men han fick ingen bra bild för han va ju inte nån utbildad gynekologläkare så han hade ALDRIG gjort UL på en bebis. Men jag såg att den rörde sig och kände den även efteråt. Vilket var lugnande! Men fy och usch... vill aldrig mer =(

Är ju för 17 gubbar i v. 29 imorgon