Januaribebis 2012
Mitt hb låg på 91 sist... men dom tog en gång till och då var det 107. Dropparna jag tar så ger helt vanligt fungerande mage. Fast då vet jag ju inte om dom har gjort någon nytta än!
Mitt hb låg på 91 sist... men dom tog en gång till och då var det 107. Dropparna jag tar så ger helt vanligt fungerande mage. Fast då vet jag ju inte om dom har gjort någon nytta än!
Pratar oxå hb när jag pratar 91 och 107. Tidigare hade jag även låga järndepåer i kroppen men det värde har de inte kollat upp igen. Undrar om det låg på 5 och det var alldeles för lågt...
Sist jag var till BM hade jag gått upp ca 11 kg. Då va jag i v 29 tror jag... Gick upp 17 med första och 10 med andra. Fast med andra hade jag massa kg kvar från första. Denna gång hade jag gått ner och lite till. Så vi får se var det slutar. Men jag äter det jag är sugen på 
Sen en annan sak. Det här med att sova på vä resp. hö sida. Hur gör ni? Man läste ju om den där studien som visar att man ska sova på vä sida. Men jag måste växla från hö till vä under hela natten... Sover som en kratta!!!
Jag drömmer varje natt känns det som. Ibland kommer jag ihåg och ibland inte... oftast drömmer jag om bebisen men ibland drömmer jag oxå knäppa saker om min sambo!
Är det någon som har mycket förvärkar redan?
Igår kväll när vi slappa på soffan så hårdnande magen flera ggr under en längre tid och hade samtidigt mensvärk som strålade ner i ljumske och lår. Gjorde inte ont men kändes lite jobbigt...
Har under mina 2 tidigare grav inte lidit av några förvärkar alls. När det kommit så har det börjat pang poff och det har varit på riktigt!
Vill inte hålla på så här i typ 7-8 veckor till. Idag har magen hårdnat några ggr men ingen mensvärk än så länge.