Januaribebis 2012
ÅH! börjar bli trött på dethär ! :( nu har jag varit vaken i en timme :( varför skall man inte kunna sova ut på morgonen! ska väl inte klaga har ju inte så mycke andra krämpor :) V. 32 (31+0) idag ! :)
ÅH! börjar bli trött på dethär ! :( nu har jag varit vaken i en timme :( varför skall man inte kunna sova ut på morgonen! ska väl inte klaga har ju inte så mycke andra krämpor :) V. 32 (31+0) idag ! :)
haft kanske 8-9 sammandragningar nu på 40 min, börjar bli funderarsam på om man borde ringa BM, men dom tar ju inte direkt sjukt, lite mollanevärk, och det är väl säkert normalt.
Jag har fastnat för att inreda barnrummet med nallepuh tema, dels för ja inte vet om jag väntar kille eller tjej :) och tyckte att det passade både och :) Börjar bara tro det börjar bli för mycke :) så vill veta lite vad ni tycker, har matta, rislampa i taket, en filt, och 4 tavlor med nallepuh motiv :) är det för mycket ? :)
Tycker det låter som lagom med nallepuh!
Tillräckligt för att hålla temat uppe i hela rummet utan vara tokmycket :)
Så länge inte t.ex. tapeter & möbler med motivet är det ju hyffsat lätt och inte alltför dyrt att byta tema om ni skulle tröttna.
PS
jag tycker lite råa havregryn funkar mot halsbrännen... och mineralvatten som redan nämnts.
Idag får jag se bebis :) Vad jag har längtat, får se om h*n vill visa sig va de är för liten krabat där inne :) Och imorgon skall jag till Mvc på besök :)