-
hah de är ju sant! du får hoppas h*n stannar inne då :) till iaf över tolvslaget :D jag har först 17 jan BF, så för mig är det ju lite längre in på året än 5 jan :)fabler skrev 2011-08-28 07:44:30 följande:ja våra har varit lugna sen sonen föddes, men i år ska jag ligga blixt stilla så jag inte riskerar att föda sista december
! Är ju beräknad 5 jan så hela jul och nyår blir lugn för mig
! -
Jag bor ju i finland, så jag har ju mest suttit och kollat såna sidor, men nackdelen är ju att dom är på finska!
-
De kan jag nog göra :) har mest sökt på sådär sidor som har affärer nära så men :) http://www.babystyle.fi/ , http://www.sannas.fi/ , http://www.orasel.fi/ är några ja kommer på såhär nu på morgon att ja kollat på :)missable skrev 2011-08-28 21:16:18 följande:du har inte lust att skicka länkarna till de finska sidorna?? Är ju finskspråkig så man kankse hittar något annat =) -
nu börjar de här bli jobbigt :p när ska de synnas på mig att ja börjar bli gravid på riktigt ? idag kommentera en tjej polare som ja inte umgåts med ja nån tid före ja blev gravid.. "oj va du har gått ner i vikt" :S börjar kännas läskigt. Vet att min mage kommer väl med tiden men :P får väl bara vänta på min tur :)
-
Alla verkar ha gått upp i vikten, iaf av det man läser :) själv ligger jag på -2kg ännu :( men det kommer väl :)
-
Ja har nog inte problem med att gå upp i vikt, vet att man kan gå bort dom sen i vilket fall som helst :) Men BM undrade också lite varför ja inte hade gått upp :p iofs är ja bara vecka 22, och ligger på -2 så de är väl inte så konstigt igentligen :) bara de hinner till nästa besök är ja nöjd, annars lär dom väl klaga!
-
Nu har jag inhandlat spjälsäng och skötbord begagnat dock men i väldigt bra skick :) vet inte idag har ja börjat fundera på om det är för tidigt. Eller har ni andra hunnit inhandla sånt redan?
-
Okej skönt :) känns lite som att man kanske stressar iväg för mycket i inhandlar för mycket, själv har jag en gammal vagga från 1859 som jag skall använda till börja med :) Men tyckte att då jag hittade spjälsäng, madrass, kudde, spjälskydd och skötbord för 1300,- kr var det nog värt pengarna ! :) Lite kläder har nog jag med inhandlat, men jag måste handla könsneutrala kläder, då man inte såg va det var för liten krabat på RUL:) så ja får sitta och vänta här en par veckor till :)SFHelen skrev 2011-10-13 21:42:59 följande:vi har bara babyskyddet kvar att inhandla, så nej jag tycker inte det är tidigt ;)
Har även handlat en massa kläder till lillprinsen i magen och tvättat upp allt. Så snart ska lilltjejen här hemma så en säng så vi får in spjälsängen i vårt sovrum så vi kan bädda den.
skötbord har vi sedan första barnet och den fungerar lika bra fortfarande ;)
-
95 dagar för mig, längtar så ! :)
-
oj vad alla verkar ha fått stora magar o sådär ! :) jag väntar fortfarande på att min skall komma, om den alls tänker komma :) behöver inte ens ha mamma kläder ännu! tror den lill* ligger långt bak nånstans :) och sen har ja ju moderkakan i framvägg :p så ja får väl vänta på min tur bara:)