Januaribebis 2012
Hej alla och grattis till graviditeten :) Är ny här på forumet men är också beräknad att få en januaribebis :) Är i vecka 15+2 och väntar andra barnet. Har en underbar dotter på 5 år. Orkar inte läsa igenom hela tråden, då det är jättemycket utan hoppas bara på att kunna glida in lite snyggt ;)
Hur mår ni alla? Har magen börjat växa än och har ni kännt sparkar än? Är nyfiken och känner det som om det är första gången som jag är gravid (Det är ju 6 år sedan sist). Lika nojjig om inte mer, någon annan som känner så?
Är det någon här som genomgått en vaginal förlossning efter kjejsarsnitt? Är intresserad av era erfarenheter kring detta, då planen för mig denna gången är vaginal förlossning.
Måste ju vara några stycken som snart ska på ultraljud? 3,5 vecka kvar för mig och jag tycker tiden går långsamt.. hihi. Man vill ju veta att allt är bra med bebis. Annars har barnmorskan talat om att jag lider av kraftigt illamående och givit mig lergigan comp som funkar endel iallafall men ändå resulterat i viktnedgång istället för uppgång. Magen syns lite nu vilket känns mysigt :) Har kännt lite fladder i magen men ingen ordentlig spark.
Kram på er alla