Januaribebis 2012
pojke för mig men kunde bli flicka också hehe. sist var det flicka men vad jag vet så födde jag en gosse :)
pojke för mig men kunde bli flicka också hehe. sist var det flicka men vad jag vet så födde jag en gosse :)
Då var man i vecka 11 :) 1 vecka kvar tills vecka 12 :D Och jag går på semester på söndag och blir ledig tills 10 juli. sen jobbar jag några dagar och är ledig 11 dagar till i juli :) Så jag har en rätt skön sommar att se framemot :)
Och jag mår fortfarande okej, små illa om jag inte käkat på flera timmar, men så fort jag käkat så försvinner illamåendet. :) Så snart höjer jag flaggan för att detta blir en bättre graviditet än men sonen som jag spydde med till vecka 23
Ja då behöver man inte må dåligt över jobbet längre iaf....fick sparken idag....men känner väl att det var lika bra, mår ju piss när jag går dit och hatar kvinnan jag jobbar åt (personlig ass). Enda är ju pengarna nu då men aja vad gör man...
Det är roligt att vara här!försökt med lite blöj-fri träning idag och lill gubben var duktig men vi hann inte till toan så han kissa i kalsongerna sedan halka han i kisset gissa om jag hade en ledsen son nu ikväll :)
Nu har jag börja få mage, eller nu och nu har haft nån vecka redan men nu börjar den blir rundare och rundare...Märker det går myycket fortare med denna än med första då fick jag mage i vecka 16 kanske.
Och nu när jag slipper gå på ett jobb som får mitt psyke att må såååå dåligt så känner jag mig också mycket mindre trött och utkörd!!! Pengar är inte allt, får stå ut nu i sommar med det jag får från a-kassan, plus sambons heltidslön. Sen i höst blir det studier :) Nåt bra ur allt dåligt jag kommer slå slag i saken att börja studera på högskola så jag slipper vara folks slav!!! :)
Hoppas ni som mår illa också haft en riktigt bra dag och att det snart börjar släppa för er.