Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

LillaEko skrev 2011-06-29 08:24:28 följande:
    Ja, värmen tär verkligen 100 gånger mer nu än i vanliga fall.
    Var på Astrid Lindgrens värld igår med brukaren och hennes familj.....ville bara lägga mig ner och strejka.
    Höll på att somna i bilen hem sen, fy så tufft.
    Riktigt skönt att mitt illamående lugnat sig, annars hade det aldrig gått.

v 14 (13+0) idag, känns nästan overkligt.
    Och en vecka kvar till nästa ul. 
    Ja vi ska sitta 3 timmar idag i varm bil till junsele djurpark och sedan gå hela dagen där...jippie undra vem som kommer spy i närmsta snår :P

Ha en härlig dag ni, nu ska jag packa :P
  • shadowstorm

Jag överlevde våran lilla mini semester :) Mådde rätt okej ändå knapra dextoterol hela bilresan och det fick mig klara den jobbiga vägen :) Dock var värmen jooobbig. Nu har även jag också gått in vecka 13 :) Och kan säga att igår kände jag den lilla varelsen rätt kraftigt och precis exakt på samma sätt som ja att g kände med min son i vecka 15 ungefär. Men då minns jag att jag redan nån vecka innan misstänkte men  nu vet man ju hur det känns. :)

I veckan och veckan som kommer är jag på besök hos mamma & pappa och ska bara njuta och kan säga att illamåendet är mycket lättare att klara av så jag hoppas det forstätter såhär :)

Ha en härlig dag.

Liiv: Jag beklagar verkligen eran emorma sorg och hoppas du snart får lyckan att bli gravid igen och den gången får gå hela vägen. <3

• shadowstorm

Jag hade ont vid sex när jag vänta sonen och denna gång har jag inte alls upplevt det...men det är ju låångt kvar än ;P

hehe jag solar magen i solen jag, den därinne får det varmt och skönt haha ;) Sist jag vänta sonen fick han överleva ett par solningar i solariumet också :P Så det blir bikini hela sommaren :)

När slutar man vara såhär trött????!! Jag orkar inte vara människa längre :(( Och jag orkar inte med min hemskt trotsiga 2 åring!!!!!!!

• shadowstorm

Som jag också skrev så är jag tvärsäker det är bebisen jag känner lite nu och då. Eftersom jag brukar aldrig känna rörelser nere vid puppan ;) haha....utan tarmarna är ju mera i magen. Och jag känner säkert 5-10 gånger per dag och blir bara starkare för varje dag :) Liite tidigare än med sonen, med sonen fick jag första sparken i vecka 17, och sambon min kände utanpå i vecka 19. Hoppas det blir lika tidigt även denna gång :)

• shadowstorm

Detta blir heeelt klart mitt sista barn!!! Har börjat som med sonen att illamåendet satte igång på riktigt efter vecka 12!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu vill jag gräva ner mig och önska veckorna går FORT! Som sagt jag borde vetat bättre än ge mig på en gång till :P

• shadowstorm
    Sunflower Sthlm skrev 2011-07-07 10:26:01 följande:

Jag vägde mig imorse, går in i vecka 12 på fredag och jag har inte gått upp ett gram. Känns lite skumt, borde man inte gjort det? Jag har ju fått lite mer mage, absolut, men vågen står still. Jag har mått illa hela tiden men inte spytt nåt.

Nån mer som inte gått upp nåt än?

i vecka 28 med sonen hade jag gått ner 9 kg ;P så man behöver inte gå upp. gick upp 7 kg efter vecka 30 :P
  • shadowstorm
    shadowstorm skrev 2011-07-07 11:34:29 följande:
    i vecka 28 med sonen hade jag gått ner 9 kg ;P så man behöver inte gå upp. gick upp 7 kg efter vecka 30 :P
    Och jag hade inte en liten mage eller en liten bebis i magen ;) sonen vägde över 4 kg och var 55 cm lång. och efter han var född vägde jag mindre än när jag blev gravid :)
  • shadowstorm
    Csve skrev 2011-07-07 11:42:36 följande:
    Kubtestet jag gjorde i tisdags gick kanon!
    En livlig, sprattlig bebis!
    Bf 11 jan och låg risk!  *pustar ut..*

Går in i vecka 14 idag..   
    vi har samma BF :)
  • shadowstorm
    Csve skrev 2011-07-07 13:39:19 följande:
    Roligt! =)

Har du fått nån mage än? Min växer på bra! 
    Hehe joo det har jag :) Men inte en sån där härlig gravidmage än, men tror det är nära nu, men klart syns att det finns en mage men sen om det är för man gått upp i vikt eller är gravid syns nog inte ÄN ;)
Svar på tråden Januaribebis 2012