Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

RaraS skrev 2011-05-24 15:55:51 följande:
    Vad fick då du? Jag ska till BM i morgon men vet inte vad jag ska fråga efter riktigt...
    lergigan åt jag sist och det funka bra ibland ;) men då hade jag extremt med sonen. Åt postafen första veckorna sen sluta de hjälpa mig och då fick jag lergigan
  • shadowstorm

Haha jag har redan bestämt mig vilken vagn jag vill ha :) hehe är snart i vecka 8 hahaha. Vill iaf ha en city cross emmaljunga

• shadowstorm

Tror jag vill ha en city cross med mjuklift, men sist hade jag det inte...har ju en emmaljunga dou till sonen och den orkar jag fan inte lyfta den knäcker min rygg. Och var idag och kände på vagnar och helt klart så var city crossen den jag fastna för. ser väldigt lik ut den jag har men är super mycket lättare :)

Vad är bäst mjuklift eller citykorg? sist hade jag korg.

• shadowstorm

Ja vi bor i lägenhet och sist hade jag korg och jag tyckte det var jobbigt. men då tänker jag såhär. Vi får barn mitt i smäll kalla vintern och jag bor uppe i västernorrland i Sundsvall och vi har KALLA vintrar så är inte citykorg varmare då?

• shadowstorm

Och jag SKA ha en  Limited Edition :) dock lär ju inte den jag vill ha finnas kvar i höst/vinter men då får jag välja en annan :) Jätte sugen på den som finns nu som heter grey forest :D

• shadowstorm
    plingplong skrev 2011-05-24 19:31:58 följande:
    Då bor vi ganska nära varandra då, jag bor utanför Härnösand =) Då kanske vi ses på BB Skrattande
    Ja precis :) haha...när har du BF ?? :) jag har själv 11 jan men lär blir tillbaka flyttad som sist
  • shadowstorm

Idag har varit en bra dag för illamåendet inte mått illa alls. Men tröttare än tröttast har jag varit käkat druvsocker hela dagen på jobbet för hålla mig vaken haha

• shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2011-05-25 17:14:10 följande:
    Det är jättebra för att hålla illamåendet i schack med
    jasså kanske därför jag mått okej idag då ;) hehe. Men de gjorde iaf att jag klara arbetsdagen som jag verkligen inte hade en chans att klara annars höll på somna på jobbet heela tiden. Som tur får jag ju sova 1 timma varje eftermiddag på mitt jobb eftersom hon vilar :D
  • shadowstorm
    bumbi 84 skrev 2011-05-25 17:33:20 följande:
    Vad skönt att kunna lägga sig en timme
    att det är :) Annars hade jag som sagt inte orkat. Så det är guld värt nu :)
Svar på tråden Januaribebis 2012