Inlägg från: shadowstorm |Visa alla inlägg
  • shadowstorm

Januaribebis 2012

Jag ser att ni pratar om hur ni vill föda :) Jag vill föda vaginalt precis som sist, dock har jag en HÖG önskan det inte tar 38 timmar i värkar nästa gång!!

Och jag är inte det minsta rädd att föda igen, jag längtar efter den där känslan att bara få dras med av hela kroppen när nåt så gammalt vaknar inom en. Nä fasen jag längtar minns sist jag hade känslan att jag gick ur min kropp och stod och titta på när kroppen sköte resten haha normalt va ;P

• shadowstorm
    Alltochinget skrev 2011-06-06 09:57:37 följande:
    Vecka 6+6 idag, går in i vecka 8 imorgon :D jag är mer och mer lättad för varje vecka som går men samtidigt är jag också orolig för MA eftersom jag inte heller har mycket symptom. Det enda är att jag är trött och öm i bröstvårtorna. Har någons bröst blivit större än? Jag ser fram emot en större storlek, hoppas på det ;) jag har små bröst nu så därför skulle det vara kul.
    mina håller på hoppa ur min E-kupa du kan få av mig!! hehe...vill INTE ha större!! :D
  • shadowstorm
    anmaelli skrev 2011-06-07 17:33:08 följande:
    Hejsan,
    Nyss hemkommen från vårt VUL där man såg två små hjärtan ticka. Den ena är lite större, men det är för tidigt att dra några slutsatser av det då det är så smått allting. Känns underbart skönt att ha kommit så här långt. Imorgon går jag in i vecka 8.

Jag mår illa och är supertrött...  men idag känns det helt ok :)

Lycka till nästa vecka!! Håller tummarna!
    visste väl att nån av oss iaf skulle få två :) hihi :)
  • shadowstorm

OOoj vad gott det var med glass ikväll :) Mår fortfarande okej :) Förstår inte detta, MEN jag klagar inte men hade räknat med på super dåligt nästa gång jag blev gravid med tanke på hur jag hade det med sonen.

• shadowstorm
    roxylady skrev 2011-06-07 21:15:29 följande:
    Mår du också hur bra som helst? :)
    Ja nästan :) Mår sjuuukt illa av att åka färdtjänst (jobbar inom vården och hon jag jobbar åt åker sånt skit...blir som sjösjuk)
  • shadowstorm
    Butikslager skrev 2011-06-08 13:17:18 följande:
    Tack! :)

Så jobbigt att känna denna oro!
    Jag tycker liksom det räcker nu..

MF:et i mars satte sina spår. Mycket pga att det var så sent och jag trodde det var "säkert"..
    Liv jag känner precis samma sak, när jag vänta sonen ville jag dö haha....Gick inte en dag utan att jag spydde säkerligen 20 gånger! Rasa i vikt, kunde inte äta NÅT. Fick gå på en extra koll just för att de var oroad barnet inte fick den näring det skulle ha. VILKET inte var den minsta fara för i slutet på juli kom det ut en gosse på över 4 kg o 55 cm lång ;) Han åt upp mig...

Men denna graviditet är verkligen inte som min förra, jag mår bra, jag kan jobba. Visst kan må små illa ibland men mest frö jag slarvat med maten då. Jag tålde inte lukter nu spelar det ingen roll. Så jag tror inte du ska oroa dig :)

Sen läste jag att många inte får VUL inte här i Sundsvall heller här måste man vänta tills rutin ul :P Men jag funderar på ringa kvinnokliniken och dra en fuling det gjorde jag när jag vänta sonen haha :P
  • shadowstorm

vecka 10 idag :) Och så blev man 25 år idag också. Och det firades med att må grymt illa nu när jag vakna. Tror det är värmen som gör det =P

• shadowstorm

Hur många av oss har barn innan och hur många väntar sitt första nu? :)

Detta blir mitt andra :)

• shadowstorm

men nej inte fler =( beklagar verkligen för er. Men Liv som de andra sagt säker det inte har med vul igår att göra

Svar på tråden Januaribebis 2012