Januaribebis 2012
Smärtan har inte försvunnit den har mera övergått emot ryggen....aaaj aaaj säger jag bara...
Smärtan har inte försvunnit den har mera övergått emot ryggen....aaaj aaaj säger jag bara...
God morgon. Efter en hel natts sömn har smärtan i magen/ryggen lugnat sig fast jag har ännu ont...så tankarna finns ju att åka upp på akuten även idag.
Börja med köra sambon på jobbet klockan sju, sedan åkte jag och sonen till en stans lekpark tills jag kände att jag inte orka mer så nu är jag hemma i sängen igen....Imorgon är sambon hemma vilket känns helt underbart när man inte mår bra och springer efter en snart 2 åring
Nu har vi vart på första ultraljudet (köpte ett privat då vi inte kunde vänta har RUL 1 sept).
Bebis i v13. Galet, aktiv liten tjej (gissade barnmorskan på) jag som skrivit ett inlägg tidigare att jag trott det är en pojke. Magiskt att se den lille för första gången allt blev verkligt, jag började nästa gråta (gravidhormoner JA).
ja detta kan nog vara den finaste lilla 13 veckors räka jag nånsin sett ;)
jag är liiiite av en tablett missbrukare :P Nä men jag har ju en extrem migrän så jag måste ta migrän medicin och nu när jag är gravid så får jag ju bara ta alvedon så det går en hel del. Vilket jag även gjorde när jag vänta gossen min. Men inge annat.
Vilken dag jag haft, spytt 2 gånger :( Verkar bli som sist att jag kommer må dåligt ett bra tag.
tror är man gör ul tidigt måste de gå lite djupare. minns mitt föra rul då tryckte hon och hade sig så han skulle lägga sig på plats. Märkte jag nu också när hon sökte hjärtat så tryckte hon lite hårdare än vad jag minns. Men sist var man ju i vecka 38 eller nåt sånt hehe.
Då har jag börja tappa vikt igen. -2 kg hahaha :P Rena bantar kuren för mig att vara gravid :P
Fråga är ju bara vad han ska få, hehe han har ju så mycket redan, men nåt kommer vi nog på. Var liite inne på Brio tågbana men vet inte om han är för liten för det..