Januaribebis 2012
Jag är grymt glad över att vi har en perfekt son redan. Han gör allt mycket lättare.
Nåja, life goes on.
Det är bara blicka framåt och se det positivt!
Snösport jag beklagar verkligen det som hänt och kan inte säga mer än att det är verkligen orättvisst att detta skulle hända er.
Men som jag har hört och även upplevt själv så har man varit gravid väldigt nyligen har kroppen mycket mycket lättare bli gravid igen eftersom kroppen är lite halvt iställd på vara gravid :) Så jag håller tummarna det händer för dig :)
Det är VARMT idag!! Men måste säga jag mår ändå bra, och ibland funderar jag om det bor nån därinne men samtidigt känner jag ett lugn detta är min 5.de graviditet och ingen har än gått fel dock har jag själv avslutat dem av olika själ utom den med min son. (och nej jag har inte slarvat kom på efter jag var 20 att jag har en sjukdom som gör att p-piller inte funkar på mig)
Nu ska jag ta en vila så jag orkar med vara ute hela härliga kvällen och grilla :)
Vilken dag jag haft!!!!!!!!!!!!!! Jag är arg, jag hatar mitt jobb!!!!!!!!!!!!! Vill säga upp mig tar all ork ifrån mig jävla KOSSA!!!!
hehe ursäkta nu är jag dum meeen jag tror inte nån av oss kan känna än. Jag har haft senaste veckan att det vibrerar och skakar därnere lika så hade jag när jag vänta sonen. Men det är ju nerver man kan inte känna bebisen den är knappt ens 1-2 cm :)
Sen även efter jag fått barn har jag insett hur lurad man kan bli eftersom jag fått "sparkar" av mina tarmar (vilket säkert flera av er som fått barn tidigare kännt hur otroligt likt det är en spark" till och med en gång i höstas då jag vart oroad att jag var gravid och inte visste om det för en hel kväll kände jag "sparkar" hehe
Så det jag menar är att kroppen kan lura en så sjukt, så inte meningen vara negativ men våra små ligger långt långt nere.
äsch jag var bara dum....jag vet bara att min kropp är duktig på luras ;) Men kanske är detta vibrerande nåt jag vet inte jag tror det är nerver eftersom det känns som nervryckningar men kanske jag som känner fel ;)
Liiv jag forstätter hålla mina tummar det sista som lämnar en är hoppet.
Själv har jag pratat med kvinnokliniken och jag måste vänta tills RUL jippie jag berätta i vilken vecka jag var och hon sa att ja då behöver du inte oroa dig typ...ska till min BM 7.de juli och då ska jag minnsan få lyssna på hjärtat hoppas jag ;) ska iaf be