• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

70 dagar kvar och 75% avklarat, helt sjukt va nära vi nu är slutet.
    Spännande att se vem som får första bebisen. 

• missable
    LillaEko skrev 2011-10-26 16:13:22 följande:
    70 dagar kvar och 75% avklarat, helt sjukt va nära vi nu är slutet.
    Spännande att se vem som får första bebisen. 
    Ja verkligen, fast de små liven kan ju få stanna kvar ett bra tag till =)
  • Sapato

Sitter på t-banan på väg hem(gammalt tåg) och tror någon i min mage blir störd av skumpandet och ljudet för det känns som han försöker trycka sig ut ur magen.. Gaaahhh. Folk lär undra när jag sitter och gör miner och "snurrar" på min plats haha

• SFHelen

Hur går en glukosbelastning till?

har aldrig gjort det och då har man 2 sedan innan denna graviditet. Ska alla göra sån?  

• Jessica82

idag är jag inte på bra humör mårilla och har haft massor med sammandragningar några dagar som gör ont, hade velat åka in och se så allt är ok men inte då.. kommer inte iväg pågrund av en självisk karljävel (exet) som inte kan ta sin son för han ska hem till en kompis och hjälpa denne byta däck på bilen.. kräks om jag reser mig upp sonen e hungrig och vi inväntar mannen som var påväg hem och skulle laga mat men hans tåg är inställt. (förbannade SJ)

så bara masa sig upp och än engång leka superkvinnan jag absolut inte är just nu iallafall     

tror jag går i bitar om inte min älskling är hemma snart

• LillaEko

Nä, menade verkligen inte att jag vill att någon bebis ska komma än.
    Men nu närmar det ju sig ändå att möjligheten finns. Jag vill verkligen gå över nyår.

• Ms J

Jag är helt med på den, när som efter nyår! Har idag 91 dagar kvar. Tiden kryper fram just nu. Försöker tänka att istället för att räkna dagar och veckor ska jag servare dag som unik, efter bebisens ankomst kommer vår familjekonstellation ändrats för alltid, vi kommer bara vara vi 3 i 13 veckor till!

• missable
    Liina87 skrev 2011-10-26 16:39:50 följande:
    Ja jag tycker verkligen att min lilla kan stanna kvar, Har sagt till henne att hon får komma precis när hon vill när jag har tagit körkortet=P hehe

www.linapetite.blogspot.com/
    HAHA, bra med rediga krav från början ;)

Efter nyår så får det smälla hur mycket som helst, och förhoppningsvis så slipper jag iaf gå över tiden...
    känns som om vår flicka lagt sig neråt på något vis, för det har bara sparkats i uppekant och haft många toabesök... tror tom jag haft mina första SD efter att ha stressat för mycket, gjorde inte värst ont, men obehagligt var det!