Januaribebis 2012
Grattis Leia!!!!
Gud vad snabbt det gick! Vad skönt:)
Grattis Leia!!!!
Gud vad snabbt det gick! Vad skönt:)
Någon mer än jag som kan ha ont i rumpan? Inte i någon muskel eller så. Men det känns när man ska upp ur sängen. Inte som jag känt foglossningen tidigare heller faktiskt. Det är inte orsakat av att jag skulle ha fått hemorrojder heller. Det gör liksom ont längst in i kroppen men i rumpan. Konstig känsla. Tänkte om någon mer känner det så eller om jag är konstig själv hihi!!
Är det bara jag som är trött på andra mammors kommentarer? De tror att de kan hålla på hur som helst bara för att man är förtföderska.. De säger att livet tar slut, att man aldrig kommer kunna gå ut och shoppa på stan mer, att man aldrig mer får sömn, att man ska passa på att vila minsann för det får man aldrig göra sedan. Jag kan göra listan låååååååång!! Men jag håller på att bli galen. Jag tycker inte att det är roligt längre! Visst i början tog jag det som ett skämt.. men nu börjar jag bli trött på skiten. Vill de inte att jag ska skaffa barn eller vad är det frågan om? De kan ju inte veta hur min son kommer vara när han kommer ut.. vet knappt ut eller in hur jag ska betee mig mot dessa människor!

Someday: Nej det ska man ju inte ha :) Precis å hade man ju inte planerat att bli gravid :) Exakt!! De som har den inställningen att de ska ta slut kanske borde ha väntat längre om det var något mer de ville göra ensamma. Det behöver ju inte vara lika för alla andra :) Ja bebisen får ju bara följa med! Man ska ju göra mkt roligt som familj och inte bara sitta inne och lata sig. Så man kommer ju till och med bli mer aktiv än vad man var innan och det är något jag riktigt mkt ser fram mot! Gå på djurpaker, mysa på stränder i sommar osv osv :) Och resa utomlands också när han är lite äldre! Gud vad roligt!
Ja klart man vill att livet ska bli annorlunda! Det var det vi kände.. att vi bara stod still i livet och trampade. Vi ville ha in något nytt att bli tre var det vi verkligen kände är rätt!! Har aldrig sett fram mot något så mkt som detta.