Januaribebis 2012
Pebbles82 skrev 2012-01-11 15:14:09 följande:
Låter bra det! :) Skönt att tiden har gått fort, jag hoppas få sova ikapp lite när jag väl slutar jobba. Eller ja, efter helgen då sambon ska resa bort och jag blir själv hemma med en 2½ åring som är mer vild än tam. Nästan så jag skulle önska att hon fick en förkylning och speedade ner lite (fast såklart vill jag inte att hon blir sjuk).
Jag jobbar på ett IT-företag med administrativa uppgifter som interncontroller, så jag har visserligen möjlighet att sitta ner hela dagarna, men hjärnan måste ju fungera och det är knappt så den gör just nu.....
Kul att vi ligger nära i tid - även om jag är lite bitter att jag blev flyttad från mitt ursprungliga datum den 20:e. 8 dagar känns ju läääänge när man dessutom räknar med att gå över!
Okej! Då har du ett skönt och stillasittandes jobb då :) Skönt!! Jag hade det också iofs men det var ändå spring när man skulle hämta saker till kunder eller bara att finnas öga mot öga där för kunderna gjorde att jag kunde bli stressad. Som man vet är inte alla kunder snälla
Åh okej.. då ska jag säga något positivt, det är att Januari är ju oftast den fattigaste månaden på året efter jul och så. Kan ju vara skönt att ha ny lön på kontot när den lille fyller år