• roxylady

Januaribebis 2012

minjalin skrev 2012-01-17 13:47:03 följande:
    Så där hade jag i veckor innan han kom tyvärr =/
    Misstänkte det. Då är det inget att hänga upp sig på.. men jag ska väl ändå inte behöva vänta i veckor nu förhoppningsvis.. då är ju nått fel.
  • roxylady

De här som jag har nu som jag antar är förvärkar i med att de kommer ca 3-5 ggr per halvtimme gör faktiskt ont.. Är det vad som spökat för er mitt i nätterna i flera veckor och dagar innan alltså? Det har hållt på hela dagen för mig nu.. sedan 06 imorse. Ska jag bara förbise det?

• roxylady

marickan: Okej då har jag nog något liknande som dig antar jag. Än så länge ökar de inte. Får hoppas på att de snart gör det för oss eller lägger sig tills de riktiga ska komma

Grattis missable och Hailey!!

• roxylady

Aj aj aj... Nu kan inte jag sova. Har förvärkar eller något som gör ont var 7-10:e minut. Håller på att bli tokig. Har inga vattniga flytningar och ingen slemmis har heller gått. Ska det vara ett sådant här helsike till BF eller längre?? Grinar då isf.. Är mer intensivt nu än tidigare idag

• roxylady

Salt katt: 60 sekunder ungefär. Hinner inte ens somna emellanåt :( Det strålar i rygg och främre delen av magen. Och bed i ljumskar och ben. Tror du att det kan vara på G fast jag inte sett ett spår av slemproppen ännu?

• roxylady

Salt katt: Okej! då får vi hoppas på att det är på G och inte bara kroppen som övar:) Att ha det såhär i flera nätter skulle ju ta slut på en totalt! Började för ett dygn sedan men har blivit tätare sedan 01 i natt.

Gick vattnet på förlossningen för dig då?

• roxylady

Okej. Gud vad svårt att veta vad som försegår.. Tror jag väntar några timmar till innan jag ringer nånstans. För nu har det ändå hållt i sig i ca 6h med samma mellanrum. Vågar inte hoppas på dörren mkt heller:) Väldigt tacksam för dina snabba svar såhär på morgonkvisten!

• roxylady

Iofs har det hållt på i ett dygn men då inte såhär jämt! Okej!! Vilken dag se du BF? Är också inne i v39! Hoppas att det gör det

• roxylady

Enligt UL 27e och enligt när han blev till som jag också är helt säker på så 25e:) så det är ju ca 7-9 dagar kvar bara:) Om man inte är tvungen att gå över då. Då ligger vi väldigt nära i BF då:)

Jag hoppas verkligen också det. Börjar bli tröttsamt att bara ligga å ha det såhär. Får gärna avta lite om det inte är dax;) haha nä då är det ju inte tidigt för dig. Då bor du mot västkusten då?

Svar på tråden Januaribebis 2012