Januaribebis 2012
Okidok!:) Oj ja men det verkar ju kunna hända när som helst egentligen så man vet ju aldrig;) Får hålla tummarna på att det blir så då
Okidok!:) Oj ja men det verkar ju kunna hända när som helst egentligen så man vet ju aldrig;) Får hålla tummarna på att det blir så då
Anonyym: jo då det håller i sig ännu med ganska exakt 10 min mellanrum! Gör lika ont än å är dödstrött nu
försöker sova mellan de hör värkarna.
Det där med tryck nedåt så man inte vet hur man ska stå eller ligga känner jag igen! Hade så för en vecka sedan och har varit återkommande.
Nu tror jag att slemproppen gick?? Kom ut något väldigt kladdigt och lite blodigt.. måste väl vara det? Var lite rosaaktigt? Nej har inte pratat med fl ännu.. vet inte om det är för tidigt?
Provade med en dusch igår och det hjälpte.. jag orkar inte ställa mig upp där just nu för ju mer jag står upp ju tätare kommer dem känns det som :-S Känns tungt att stå upp.
Ja man vet ju aldrig! Känns overkligt nu när det faktiskt kom blod.. måste ju vara riktiga värkar då och inte bara sådana där förvärkar?? Den borde ju inte lossna. Åh det vore underbart Är alldeles skakis nu.. hur ska man orka med en förlossning när man inte fått sova nått.. suck.. Hihi ditt datum är ju närmre än mitt så det kommer nog alldeles när som ska du se
Jag har 9 dagar kvar till BF nu.. och nu händer det här!
Okej! Ja fl tyckte vi skulle komma in så ska bli intressant å se vad som händer när de kopplar på alltihopa om det är något eller ej. Verkar ju som så för nu strålar det överallt också..
Åh.. hoppas det sätter igång snart för er då!!
Ska in så fort sambon kommit hem, han är på G nu. Tror jag packat allt men vågar knappt ställa mig upp! Gör så jäkla ont och drå drar en värk igång så fort jag gör det. Åh bara så du vet så vaknade jag upp 0600 igår med att det började smått göra ont. Sedan höll det i sig lite smått under dagen. Och när jag gick å lade mig 01 i natt så har det hållt igång ända tills nu nonstop så säg aldrig aldrig! :) Hoppas bara det inte är allt för falskt alarm nu.
Hej på er! Är inlagd nu och är öppen 6cm! Så jag hade öppnat det mesta hemma! Nu återstår väl bara det läskiga! Det här med lustgasen har jag inte fått kläm på lustgasen ännu. Fy vad ont man har nu:(
120118 kl 19:28 kom vår lille Charlie till världen i v38+4. Han är 50cm lång och väger 2890!:) allt gick på 9 timmar från att vi kom in i förmiddags! Gjorde allt med lustgas!:)
Tack för alla grattis!:) Känns skönt att det är över nu. Kommer med FL-berättelse sedan:)
Buzan: så som du beskriver dina värkar var det för mig igår innan Charlie kom ut. Jag hade så hela natten och hela dagen. Det släppte aldrig. Alla mina värkar höll i sig en minut eller längre.