• roxylady

Januaribebis 2012

minjalin skrev 2012-01-12 15:47:17 följande:
    Sonens sista dag på dagis denna veckan. Och självklart spyr ett barn rätt över matbordetw och jag har bf idag. Vilken tajming
    Men fy vad jobbigt Hoppas att ingen av er blir smittade nu!!
  • roxylady

Missable: tre dagar? Var inte du beräknad 20e nånstans? Har för mig att du inte låg så många dagar före mig?:)

• roxylady

Missable: åh okej! Men vad skönt att du får det i alla fall iom att hon är så stor nu då. Vad spännande!! Då får du alldeles snart träffa din prinsessa:) avis!! Vill också men får snällt vänta på att det sätter igång av sig självt.

Jobbigt med halsbrännan å illamåendet Du kan ju absolut ringa och fråga. Är du orolig över tempen så måste du ju få hjälp eller tips! De är ju till för att hjälpa dig på fl:)

• roxylady

Grattis till alla nya bebbar ni som fått!!

Åh jag känner också att jag kommer att vara sist kvar här inne nästan *fniss* 

• roxylady
    Marsätt skrev 2012-01-13 13:23:09 följande:
    Nu är vår lilla prinsessa här. Det gick rekordfort. Vi hann in i alla fall. Från 6 cm tills hon var född på 5 minuter. Hade vattnet gått hemma hade vi inte hunnit in.

Hon är född dagen före bf. Hon är en liten tös som väger 2970 och är 50 lång.

Grattis till er andra som har ploppat.
    Wow det var snabbt! Hann kroppen med? Förlåt för frågan men blev bara nyfiken :)

Stort grattis!! 
  • roxylady
    Marsätt skrev 2012-01-13 13:59:49 följande:
    Jo kroppen hann med. Har haft två tidigare förlossningar som varit snabba. Fick sy lite dock.
    Skönt att höra  
  • roxylady

Leia: Iiih då kommer bebis när som helst nu då! Tänk att vi följt varandra ända sedan vi planerade att plussa! Och nu snart har vi våra bebisar i våra famnar! Helt otroligt vad tiden går fort!!!

• roxylady

Tänk att man redan ligger och kollar på kläder man vill kunna ha sedan. Fast det kanske kommer dröja länge innan man får på sig dem. Någon mer som ligger och klickar på nätet och gör det nu som också är trött på att ha samma gravidkläder hela tiden?:p

Svar på tråden Januaribebis 2012