• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • chicopico

Någon mer som har lågt järn? hur gör ni? Min bm vill att jag äter Niferex och hemofer + att jag ska dricka blutsaft varje dag.... tycker de känns som mycket?! 

• lullebo
    missable skrev 2011-10-29 15:30:54 följande:
    De hade bara de som passade sin egen blöjhink när jag var där... men det var rätt så urplockat!!
    Okej. Var det längesen du var där? Hoppas att de hinner få in nya tills jag ska dit..
  • nya mamman
    chicopico skrev 2011-10-30 08:55:54 följande:
    Någon mer som har lågt järn? hur gör ni? Min bm vill att jag äter Niferex och hemofer + att jag ska dricka blutsaft varje dag.... tycker de känns som mycket?! 
    Jag har lågt järn... tar droppar som heter Maltofer, blandar det i juice och dricker. Ska på återbesök den 9.11 för att se om det hjälpt. Jag får jätte trög mage av tabletter.
  • fabler
    lullebo skrev 2011-10-30 09:21:15 följande:
    Okej. Var det längesen du var där? Hoppas att de hinner få in nya tills jag ska dit..
    vet att frågan varit uppe i gekås tråden på fl och då har svarit blivit att dem endast har de refiler som passar deras egna blöjhink.
    elias är världens sötaste!!!
  • LillaEko

Sitter och spanar lite efter matstolar.
    Varför finns det bara fula billiga ;)

Vad ska ni köpa för matstol till era små? Tips mottages mer än gärna! 

• mia1986

Lilla eko: vi ska köpa en hokus pokus matstol, den är jättebra. Googla på den och kolla, finns i massa färger mina föräldrar hade en sån åt mig när jag var liten, var kanon och är lika bra idag, de har sparat den så den ska vi ha hemma hos mormor och morfar Min moster hade också en hokus pokus till mina kusiner.

• LillaJag89
    chicopico skrev 2011-10-30 08:55:54 följande:
    Niferex funkade inte alls på mig, värdet bara sjönk fast jag åt varje dag.
    Nu har jag börjat med duroferon. Ska testa de i 4 veckor. Går inte värdet upp blir det järninjektioner efter det.
  • chicopico

Vad ligger ert järn på då? Ni som har lågt alltså. Min mage är också jättetrög av allt järn jag stoppar i mig så jag skulle även börja ta lactulos varje dag för att få igång den igen, tycker inte om att stoppa i mig massa grejer, jag brukar inte ens ta vanliga värktabletter...