• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • emmiz01
    minneli skrev 2011-05-20 21:08:31 följande:

Hur känns ett MA då? Blöder det inget då eller? Här får man ju inget vul så då har man ju ingen aning om det förrän v. 18-10 ju och det är ju bara hur jävligt som helst.

Man blöder när missfallet kommer oftast.
    När jag hade MA upptäcktes det på vul i tredje månaden och jag blödde inget under tiden..
  • soda

Får man hänga med här? Plussade igår, har fortfarande inte riktigt förstått att det faktiskt är bebis på g :-O

• erajka

Jag mådde jätteilla i ett par dagar, nu slipper jag det tack och lov. Just nu har jag lite ont i brösten, även endel "växtvärk" och ont i ryggen.
    Detta med att tala om att man är gravid. Jag berättade för mamma och pappa dagen efter vi plussade, sedan har vi dagarna efter berättat för syskon och vänner. Vi har tänkt att tänka positivt och blir det något fel så får vi ta det då =)

• Kattepuffen

Gomorron Glad tänkte joina er här ! I tisdags fick jag mitt plus och ska om allt stämmer nu ha BF 25 januari!
    Mår sådär lagom roligt som man gör.illamående,växtvärk o öm som tusan i brösten!
    Jag är lite i paff fortfarande då vi hade tänkt oss att försöka mot hösten! Men tydligen så blir det inte så ;) För mig är detta andra barnet, har en liten kille här hemma på 2½ år..

• minneli
    Kattepuffen skrev 2011-05-21 09:23:04 följande:
    Gomorron Glad tänkte joina er här ! I tisdags fick jag mitt plus och ska om allt stämmer nu ha BF 25 januari!
    Mår sådär lagom roligt som man gör.illamående,växtvärk o öm som tusan i brösten!
    Jag är lite i paff fortfarande då vi hade tänkt oss att försöka mot hösten! Men tydligen så blir det inte så ;) För mig är detta andra barnet, har en liten kille här hemma på 2½ år..
    Grattis!
    Du är lite paff som mig då, vi hade inte heller tänkt skaffa nummer två redan =)
  • Sessissen

kan ni beskriva eran "växtvärk" detta är mitt tredje barn men hade inte ont då. men nu har jag int i nedre delen av magen då och då oftast kvällstid . Behöver jag vara orolig? Är 6 år sedan jag var gravid sist. Tacksam för svar

• curiosa
    Sessissen skrev 2011-05-21 09:40:03 följande:
    kan ni beskriva eran "växtvärk" detta är mitt tredje barn men hade inte ont då. men nu har jag int i nedre delen av magen då och då oftast kvällstid . Behöver jag vara orolig? Är 6 år sedan jag var gravid sist. Tacksam för svar
    Min växtvärk är som mensvärk. Sen kan jag oxå känna att det drar i livmodern oxå.
    Ställer jag mig upp snabbt eller sträcker på mig så kan det hugga till.
  • erajka
    Sessissen skrev 2011-05-21 09:40:03 följande:
    jag kan ha riktigt ont i perioder, som en kraftig mensvärk. Det kan göra ont några minuter och sedan slutar det och kommer tillbaka igen under dagen =)
  • roxylady

Får man vara med här? :)
    Jag började testa mig i Onsdags och tog även Torsdag och Fredag. Det blev starkare å starkare streck för varje dag som gick. Idag tog jag med ett clearblue och ett apoteket test. De fick utslag på en gång! Gick knappt två minuter innan det visade sig! Så ja vi verkar ska ha BF i slutet av Januari 2012!! Skrattande

Svar på tråden Januaribebis 2012