• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Prinzessan
    Haanky skrev 2011-05-19 21:40:09 följande:
    Heej Kliver in här med:) bf den 23jan med barn nummer 2:)  så är nu i 4+2 och tröttheten kommer krypande...
    är nervös att lillknodden inte vill stanna kvar även jätte rädd för att spy så gör allt för att inte ja ska spy ....  illamånde hela tiden. ush!!!!

twistedtofit   senapsfrön vid öronen?? nu får du förklara mer!!! :P
    Grattis! Ja jag tror att alla här går omkrig med en såndan känsla. Jag har inte spytt ännu, men illa har jag mått. Jag har inte kräkts sedan jag gick i 5:an!! Så man ser ju inte fram emot det precis.
  • Prinzessan
    curiosa skrev 2011-05-19 15:32:16 följande:
    Igår var jag i v 6+4 (enl sista mens) och enligt vul 6+1 utan hjärtfrekvens (ja eller kanske nått men inte 100 säkert) Nästa tis ska jag tillbax igen då skall jag vara i v 7+0 (alt 7+4) och finns ingen hjärtfrekvens då så är det nog kört.

Håller massa tummar och tår för både dig och mig och alla andra med samma.
    Håller tummarna för dej och alla andra!
  • Missoctober88

Jag har cravings.. Jag har varit sugen på pizza massor med dagar nu.. Imorgon ska jag unna mig en :)

• emilysvensson
    79a skrev 2011-05-19 08:11:18 följande:
    Idag vill jag bara vara kvar hemma o sova....men nej iväg med barnen till skolan, jobba till kl 6, skjutsa till judo ikväll.

Igår åkte jag buss från Marieberg (örebro) till stan och det var min värsta resa nånsin. Krokiga vägar, varmt i bussen och massa parfymlukter. Blä!!! Luktkänsligheten börjar komma.
    Häromdagen stod jag och gnällde när jag snöt mig för att lambi-pappret luktade bajs, köpte annat papper och det luktade inget alls. skumt.
    Åh, bor du i Örebro. Själv finns jag i Kumla :)
  • RaraS

Man är ju fruktansvärt nojjig. Nu har jag lite brunt i flytningarna…inte vita längre. Och såklart, jag vet ju att det inte behöver betyda någonting, har hunnit googla mycket på morgonen och det är ju många som haft det och det gått bra ändå. Men jag hade ju lite bruna flytningar vid mitt X också så därför är man ju rädd att det är något som inte är som det ska…

Är det någon av er som haft bruna flytningar vid era andra barn och det gått bra ändå?

Och jag vet ju att det inte är så mycket att göra mer än att vänta och se! Och ifall det börjar göra ont så är det ju bara att åka in. Känns ju bra att jag har en tid för VUL nästa vecka på torsdag i alla fall! Men man tog sig ner på jorden igen i alla fall nu…som sagt, bara att vänta och se!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Marsätt

När jag väntade 'Hugo hade jag en blödning i v. 7 och var i väg och kollade två gånger och det gick bra. Han fyller ju fyra om 2 veckor..

♥Olivia 2004♥ ♥Hugo 2007♥
  • RaraS
    Marsätt skrev 2011-05-20 08:55:44 följande:
    När jag väntade 'Hugo hade jag en blödning i v. 7 och var i väg och kollade två gånger och det gick bra. Han fyller ju fyra om 2 veckor..
    Tack ;) Jag vet att jag inte borde oroa mig i onödan man blir ju lite spänd på hur det utvecklas...jobbigt att man inte kan göra mer än att vänta och se...!
    Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • Majskorn
    Cia80 skrev 2011-05-19 20:14:35 följande:
    Hur har det gått Majskorn?? Börjar bli orolig för dig!
    inge vidare, hjärtat slog inte, gyn trodde jag var i 5+6 vilket iofs kan stämma men sen igår har flytningarna gått från vita/ljust rosa till nästan blodröda och mina bröst har slutat ömma. Han hittade även ett myom som iofs inte ska påverka en graviditet men som kan försvåra att bli gravid i framtiden...kul...jag tror inte att pyret i min mage lever....jag är nästan helt säker
  • Stellan
    Majskorn skrev 2011-05-20 09:02:18 följande:
    inge vidare, hjärtat slog inte, gyn trodde jag var i 5+6 vilket iofs kan stämma men sen igår har flytningarna gått från vita/ljust rosa till nästan blodröda och mina bröst har slutat ömma. Han hittade även ett myom som iofs inte ska påverka en graviditet men som kan försvåra att bli gravid i framtiden...kul...jag tror inte att pyret i min mage lever....jag är nästan helt säker
    Nej vad tråkigt, kan det inte vara för tidigt för hjärtslag bara? 
Svar på tråden Januaribebis 2012