• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Majskorn

jo det är för tidigt men varför ska jag blöda och mista alla symptom i samma veva...dessutom trodde jag att jag var i 6+2 igår...vet ingenting men jag känner i hela kroppen att det inte gick bra Gråter

• Stellan
    Majskorn skrev 2011-05-20 09:15:56 följande:
    jo det är för tidigt men varför ska jag blöda och mista alla symptom i samma veva...dessutom trodde jag att jag var i 6+2 igår...vet ingenting men jag känner i hela kroppen att det inte gick bra Gråter
    Beklagar verkligen. Stor kram till dig : ( 
  • Someday
    KRAM här med! Du behöver nog många sådana idag...
  • Mysgrodan
    Styrkekramar till dig!!! Hjärta
  • MissT

Hej tjejer!
    Jag lämnar er nu.....var på vul och läkaren kunde se en hinnsäck motsvarande 7v men inget foster i. Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp utan det verkar vara en ofostrig graviditet och det blir en ny skrapning framöver om det inte kommer ut av sig själv.

Önskar er alla ett stort lycka till. Ta hand om er!
    Hoppas ni ska slippa föer ma, mf, x i tråden.
    Kram från mig

• Majskorn
    MissT skrev 2011-05-20 10:44:37 följande:
    Hej tjejer!
    Jag lämnar er nu.....var på vul och läkaren kunde se en hinnsäck motsvarande 7v men inget foster i. Ska tillbaka om en vecka men läkaren gav oss inget hopp utan det verkar vara en ofostrig graviditet och det blir en ny skrapning framöver om det inte kommer ut av sig själv.

Kram från mig
    Fy stackare, vet typ hur det känns :( Usch! Kram på dig!
  • MissT
    Majskorn skrev 2011-05-20 10:45:37 följande:
    Fy stackare, vet typ hur det känns :( Usch! Kram på dig!
    Tack detsamma.....stor kram till dig också.
    Livet är för djävligt ibland.....
  • Kissekatten

Tänker på er som det inte går så bra för! Väldigt ledsamt. Känns som att det är väldigt många i tråden som har otur. Förstår inte er som har cravings efter flötmat! Blää! Mår illa bara jag tänker på det. Jag har sug efter fisksåser, fisk, potatismos och soppa. Samma som förra grav. Hamburgare, thaimat, grillat och dotterns burkmat får mig att kräkas nästan bara av att jag tänker på det.

Dotter f. 2010-03-10, syskon BF 2012-01-01
  • Mysgrodan
    MissT skrev 2011-05-20 10:44:37 följande:
    Hej tjejer!

Kram från mig
    Ursch!! Gråter en skvätt för både dig och Majskorn!! Gråter

Men blödde du eller hade några andra symptom som pekade på att det var en "ofostrig graviditet" ?? Har aldrig hör talas om det förut?
Svar på tråden Januaribebis 2012