• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • roxylady
    Syoss skrev 2011-05-21 16:35:10 följande:
    Ja hittills "stör" jag mig inte på det.. eller vad man ska säga :P Jag är oerhört glad för att jag känner att det finns nått där inne i magen. Underbart Glad
    Som du säger, för ont får det ju inte göra...det är ju inte bra. Men dit ska vi inte komma Flört
    Nej inte jag heller :) Ja jag med! Så länge man känner växtvärk så är det ju bara att le åt det Flört
    Nej precis! I Januari ska vi ju få söta och friska bebbar ju! Glad
  • erajka
    Syoss skrev 2011-05-21 16:36:10 följande:
    Jag var tvungen att googla Angelsound. Hade ingen aning om att det finns såna där saker att köpa! En sån måste man ju ha Skrattande jag ska investera i en.
    såg att du också va från Värmland =) Kul!
  • LoboSonora
    plingplong skrev 2011-05-21 16:21:03 följande:
    Va kul!! Skrattande Vilket datum är din son född?
    Jag beställde min angelsound på tapperviking.se men tror det finns begagnat på både tradera och blocket.
    Hjärtljuden hörde jag den 12/8, första gången jag testade...tror kanske jag var i vecka 12 eller 13 då.
    Verkligen :D han e född den 10onde :) Din då ? Okej ska kolla upp de, måste definitivt köpa en :D skit coolt ju =) roligt när man kan låta släktingar o vänner lyssna =)
  • Missoctober88

Jag fokuserar på att tänka på framtiden istället för nuet (för att hålla borta oron för missfall).. Framtiden då jag kan börja förbera inför bebisens ankomst och när den kommit ut :) Den där mysiga tiden när man är så försiktig och man gör allt sakta och mest är hemma och myser.
    Efter vecka 12 ska jag ner i källaren och rota fram min dotters gamla bebis kläder.. Så mysigt.

• bumbi 84
    Välkomna alla nya och grattis til graviditeten!{#emotions_dlg.flower}

Hade massor att läsa ikapp idag då jag inte kunnat vara inne på några dagar (legat på sjukhus med mellan tjejjen för att se om hon behöver en ny operation).

Jag beklagar verkligen för er det inte har gått vägen vet hur hemskt det är och det önskar jag ingen som längtar efter barn *kram*

här har illamåendet slagit till ordentligt nu (vecka 5+4) och nästan inget smakar som det ska. men man borde ju vara van efter att ha spytt i 9 mån tre ggr! men tyvärr(eller om det är tur ) glömmer man fort

nej nu är det dax att lägga barnen strax. Hoppas alla har en underbar kväll i det fina vädret!
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • minneli

Nu har lukter blivit jättejobbigt! Så fort jag öppnar kylskåpet så känner jag bara en massa äckliga lukter, när jag ska värma vällingen i micron så känner jag lukter och då ska vi inte tala om blöjhinken. Huääää! Hur ska det gå på måndag, jag jobbar ju på förskola...

• Shirin85
    Missoctober88 skrev 2011-05-21 17:58:04 följande:
    Jag fokuserar på att tänka på framtiden istället för nuet (för att hålla borta oron för missfall).. Framtiden då jag kan börja förbera inför bebisens ankomst och när den kommit ut :) Den där mysiga tiden när man är så försiktig och man gör allt sakta och mest är hemma och myser.
    Efter vecka 12 ska jag ner i källaren och rota fram min dotters gamla bebis kläder.. Så mysigt.
    Samma här, jag älskar att planera och köpa söta barnkläder, diskutera namn på nätterna och förbreda.
    Men det får bli när det börjar synas mer och det har gått en tid.
    Är i v.7 och det känns som att bebis kommer stanna, jag hoppas det.
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • plingplong
    LoboSonora skrev 2011-05-21 17:56:57 följande:
    Verkligen :D han e född den 10onde :) Din då ? Okej ska kolla upp de, måste definitivt köpa en :D skit coolt ju =) roligt när man kan låta släktingar o vänner lyssna =)
    Min pojke är född den 11:e! =D Vi hade väl BF efter varandra nu också va? du den 18/1 och jag den 19/1 =)
  • plingplong
    Syoss skrev 2011-05-21 16:36:10 följande:
    Jag var tvungen att googla Angelsound. Hade ingen aning om att det finns såna där saker att köpa! En sån måste man ju ha Skrattande jag ska investera i en.
    Ja det var helt klart det bästa köpet under min förra grav, speciellt mellan vecka 11-22 då man inte kände några rörelser.
    Hoppas på att känna rörelser lite tidigare nu när det är andra barnet.
Svar på tråden Januaribebis 2012