Inlägg från: twistedtofit |Visa alla inlägg
  • twistedtofit

Januaribebis 2012

coockiejar skrev 2011-09-30 10:18:44 följande:
    men det här känns inte som den vanliga växtvärken - men jag har haft en massa växtvärk under veckan men de senaste 2-3 dagarna har det mer varit att jag är öm i magen - inte växtvärken. Men man kanske känner sig öm efter växtvärken? :)
    Kan tänka mig det.. Tycker magen känns olika mest hela tiden!
  • twistedtofit

Ang hårighet har jag hört en myt att det är ökat testosteron som ger mer hår = pojke i magen alltså!

• twistedtofit

På mig växer det knappt alls och jag tappar håret på huvudet! Med sonen var jag luden på magen o tappade inget hår!!

• twistedtofit

Jag köpte en superfin, mjuk och fluffig åkpåse från ullared för 229. Jag har nåt som heter biggemini ( organiserade extraslag på hjärtat) och nu senaste dagarna har det vart jobbigt. Det hoppar och far i bröstet. Sjukt störigt!!!

• twistedtofit

Var där i veckan. Köpte en massa omlottbodies, kolla e giraffmärket de är super! Köpte pyamas, tossor, nappat, nappflaskor, åkpåse och sjukt mkt annat. De har allt! Kan fota ngn dag!

• twistedtofit
    bebismys2011 skrev 2011-10-03 12:17:51 följande:
    Två: du borde kanske ringa sjukvårdsrådgivningen om det är så besvärligt. Tänkte så de inte är något som händer i huvudet. Man har ju ökad benägenhet för proppar som gravid.
    Fast hv och ljuskänslig låter väl absolut inte som propp! Snarare migrän! Det allvarliga symtom som liknar migrän mest är väl hjärnblödning.. och det kan drabba alla - gravid eller ej!
  • twistedtofit
    missable skrev 2011-10-02 23:03:04 följande:
    ÅÅH! Vad härligt! Ja men fota gärna! Hade varit kul att förhandstitta lite... hur mycket har ni köpt i 50/56 och 62???
    Jag köpte bara i strl 56, jag tror nämligen vi har lite i strl 62 kvar sen sonen. Dessutom är de med giraffmärket rätt väl tilltagna i storlekarna också vill jag minnas!

Ni som väntar första barnet kan passa på och kolla sängkläder med! De har jättefina med Moln på bland annat!  Sen hade de bärselar och babygym och sånt också!
  • twistedtofit
    Jag ska oxå på 3d, men jag har inte bokat tid än. Det är i v 32 och jag får ett sånt eftersom jag har föreliggande moderkaka!
    Angående Ullared - försök åka under oktober månad! Det är tydligen helt hysteriskt i november och december med köer bara för att ta sig in! Jag passade förresten på att köpa julklappar till alla syskonbarn!
  • twistedtofit

Lite av det jag köpte i Ullared!!

varma tossor. Köpte också svarta lurviga innetossor

dreggellappar

bodies 10-39 kr
Svar på tråden Januaribebis 2012