Inlägg från: twistedtofit |Visa alla inlägg
  • twistedtofit
    lillbumbin skrev 2011-07-26 19:39:33 följande:
    Vi har kollat runt ett tag men vi la det på hyllan ett tag. Vi lämnade in våran Ford idag för att fixa AC men kostade 7500 och vi kände att vi inte ville slänga ut pengar vi aldrig skulle få tillbaka.... Det vart en chrysler Voyager.. Som vi vart väldigt kära i;) ett företag som haft den och det var inte en enda skråma på den:) en 06a som gått 9500;) och vi fick dessutom 50.000 för våran Ford:) så 79.000 fick vi ge för den;)
    Sjukt härligt med en ny bil!

Vi kör runt i ett gammalt skrälle från 1995. En rostig wolksvagen sedan ;) Å andra sidan kör vi ganska lite bil. Vi åker mest och badar på somrarna och ibland och hälsar på mina föräldrar 6 mil bort. Vi går eller cyklar till dagis och jobbet (ca 1 km bort) året om och även till affären (ca 700 m bort). Vi har inte direkt behov av en ny fin bil, hur gärna man än skulle vilja ha en ;)
  • twistedtofit

En knäpp fråga.. Tar de grav test på inskrivningen? Tänk om man bara missuppfattat allt och är skengravid!!

• twistedtofit

Maho89 Ja, jag är rund om magen, kräks varje dag och har ingen mens.vore sjukt jobbigt om jag vore skengravid!

• twistedtofit

Vi kommer inte ta reda på kön. Men jag tycker inte illa om de som gör det, det är upp till var o en!

• twistedtofit

Vi har 2 pojknamn kvar sen vi fick sonen. Men denna gång har vi inte börjat prata namn, känns så avlägset än! Ikväll kom sambon hem med rökta räkor och aioli, så nu ligger jag här helt proppis! Gud vad gott det var!!

• twistedtofit

Jag kommer göra rul i v 18+5 vilket känns lagom. Förra gången gjorde jag v 16+ 4 eller nåt och de tyckte det var gränsfall till för tidigt. Här får man tid efter bmi, ju högre bmi desto senare blir rul!

• twistedtofit

Min sambo tar en öl el vin då och då, men det bryr jag mig inte det minsta om. Ett tips för er som gillar öl är carlsbergs alkiholfria öl! Gott! Eller bara vanlig cider ist för vin

• twistedtofit

Jag är i v 15+4 och har bara känt diffusa rörelser som jag inte till 100% kan säga är bebis, men jag är rätt säker. Men med sonen kände jag sparkar exakt 5 mån innan bf och då var jag i v 19 tror jag...

Svar på tråden Januaribebis 2012