Januaribebis 2012
Vi ska till gekås 2-3 nov m jobbet!
Vi ska till gekås 2-3 nov m jobbet!
En knäpp fråga.. Tar de grav test på inskrivningen? Tänk om man bara missuppfattat allt och är skengravid!!
Haha klart jag har, men det var ju i maj!!
Maho89 Ja, jag är rund om magen, kräks varje dag och har ingen mens.vore sjukt jobbigt om jag vore skengravid!
Vi kommer inte ta reda på kön. Men jag tycker inte illa om de som gör det, det är upp till var o en!
Vi har 2 pojknamn kvar sen vi fick sonen. Men denna gång har vi inte börjat prata namn, känns så avlägset än! Ikväll kom sambon hem med rökta räkor och aioli, så nu ligger jag här helt proppis! Gud vad gott det var!!
Jag kommer göra rul i v 18+5 vilket känns lagom. Förra gången gjorde jag v 16+ 4 eller nåt och de tyckte det var gränsfall till för tidigt. Här får man tid efter bmi, ju högre bmi desto senare blir rul!
Min sambo tar en öl el vin då och då, men det bryr jag mig inte det minsta om. Ett tips för er som gillar öl är carlsbergs alkiholfria öl! Gott! Eller bara vanlig cider ist för vin
Jag är i v 15+4 och har bara känt diffusa rörelser som jag inte till 100% kan säga är bebis, men jag är rätt säker. Men med sonen kände jag sparkar exakt 5 mån innan bf och då var jag i v 19 tror jag...