Inlägg från: twistedtofit |Visa alla inlägg
  • twistedtofit

Januaribebis 2012

Carolaj83 city crossen påminner mkt om skootern i storlek.

• twistedtofit

Jag tycker brio är vansinnigt skramliga, de är tyngre än elj och har fått sämre kritik. Kolla upp brio happy 07, jag har för mig att den modellen fick mkt kritik för ett handtag som gick sönder. Tycker buggabo camelion är skramlig också och trist att liggdelen måste tas bort då man fäller ihop. Tänk över om ni vill ha punkteringsfria däck. Det har vi o det är toppen!

• twistedtofit

Lilla pricken Jag är i v 13 (12+4) och har kräks varje dag sen v7 och gör det fortfarande. Med sonen mådde jag aldrig ens illa en minut!!

• twistedtofit

Jag fick inte havandeskapspenning beviljad och då är jag ssk på akuten! Tänker inte ens bry mig om att söka. Jag jobbade till 2 v innan bf. Rätt skönt, skulle klättra på väggarna annars!

• twistedtofit

LillaEko - sjukt skönt att kunna se på film nattetid! Vi jobbar som djur. En normal natt ramlar det in Pat till 2-3 och sen ska alla tas hand om och lokalerna röjas. Man sitter knappt nåt. Men tiden går ju i alla fall fort!

• twistedtofit

Jag är tröttare än jag nånsin varit!!! Haft 2 st kalas för sonen idag. idag fick jag reda på att ytterligare en kompis är gravid! Fantastiskt att vi är 3 som ska ha på 2 mån!!

• twistedtofit

Vi kommer inte kolla kön! Har en pojke sen tidigare och på ett sätt vore det kul med en flicka, men praktiskt med en pojke till! Det spelar absolut ingen roll!! Mitt hår har blivit konstigt! Torrt och strävt, men blir aldrig fett!

Svar på tråden Januaribebis 2012