Januaribebis 2012
Kosttillskott magnesium ska vara bra vid utbetalningar benen, men man får nog fråga först så det är ok att ta då man är gravid!
Kosttillskott magnesium ska vara bra vid utbetalningar benen, men man får nog fråga först så det är ok att ta då man är gravid!
Myrkrypningar ska det stå, min telefon stavar själv ;)
Jag har haft en dov huvudvärk i 2 dagar, lite tryckande. Sen vaknade ush i natt av att jag hade riktigt ont. Ok så länge jag är helt stilla, men ONT så fort jag vippar huvudet fram el hostar.i natt kunde jag inte ens vrida huvudet. Igår hjälpte inte alvedon alls. Så i natt tog jag alvedon, nässpray och lade huvudet högt. Det hjälpte lite. Ni med hv, hur har er huvudvärk varit o vad har hjälpt?
Jag börjar jobba på tors efter 8 lediga veckor, jag har ångest faktiskt! Min hv börjar för övrigt släppa!
Jag är i v 15 och spyr minst 1 g om dan. Snart ger jag upp!
Shadowstorm Med sonen mådde jag aldrig illa alls en enda gång!
Mina vänner vet, min chef får veta på torsdag. Jag har över 80 arbetskompisar, frågar de så svarar jag. Jag kommer inte skriva om det på tex facebook, så officiellt blir det kanske aldrig!
Jag hade en jobbig förlossning då sonen fastnade vid spinaetaggarna och jag behagade i 6 timmar. Jag var fullt öppen fr kl 14.30 och man pratade om snitt. Till slut fick jag Eda och han kom ut kl 21.19. Trots det är jag inte rädd för förlossningen, jag tar en sak i taget. Jag var inte rädd direkt efter förlossningen heller, men jag längtar inte efter den... Förutom när man får bebisen hos sig! All smärta är värd belöningen!