curiosa skrev 2011-09-30 08:40:45 följande:
Jag vill oxå till Ullared men vet inte riktigt när och hur jag ska få till det. Jag har ju redan ont av att gå en längre sträcka (och att stå still oxå) sen så har jag utvecklat ngnslags fobi för stora utrymmen utan fönster..jag som älskar att shoppa får lite smått panik när jag är på sådana ställen nu.
Så jag vet inte, kanske att jag får nöja mig med att shoppa på nätet istället.
Ett tips är att sova över (om du bor långt bort) Och gå in när de öppnar. Då har man några timmar på sig innan det blir mycket folk.
LillaEko skrev 2011-09-30 08:38:43 följande:
Haha, ja man blev lite konfundersam om hur du fick ont i näsbenet först ;)
Vi ska börja renovera det blivande bebisrummet i helgen. Sen ska vi me till Ullared :)
Någon som vet om de har gravidleggings på hm?
Ja, men jag skulle ju lätt kunnat vandra rätt in i nåt ;)
Ja det finns på HM.. eller menar du som vanliga svarta tights? Jag tror de har jeansleggins också! kolla hemsidan!
JAg shoppade riktigt mkt bebisgrejer - bland annat en superfin åkpåse och alldeles mjuka och sköna bodys. Jag hade inte så mycket kvar sen sonen - framförallt inget med lång ärm (han är född i juli). Men jag köpte några bodys där när han föddes också och de var super! De var supermjuka och höll färg och form. Dessutom hade de mycket omlottbodies - perfekt när de var så pluttiga!