• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • LillaEko

Vi får också göra kub/nupp-test i vårt landsting. Vi ska göra det, gjorde det förra graviditeten med ju så behövde inte ens diskutera det denna gången.

Jag är också konstig i magen med magknip. Men här är det luft.
    Skulle mannen börja klaga på fisar så skyller jag bara på skorpan i magen ;)

• 79a

Haha tack snälla för svar. Då ska jag lugna ner mig nu, och fisa lite mer 

• roxylady

Happ nu har kvällsmolvärken satt igång.. gaah.. den mår jag lite illa av.. ska bädda ned mig i sängen nu och försöka sova lite snart..

• RaraS

Jippie! Vecka 7 (6+0) idag! Jiippie igen!

Vänster äggledare bortopererad efter X, den 4/10-10. BF den 14/1-12?
  • LillaEko

Vad jag börjar bli trött på denna konstiga inställda veckaklocka.
    vaknar mellan 6-7 VARJE dag.
    Okej, i fredags somnade jag redan klockan 20.00, va helt slut. Då förstår jag att jag vaknar tidigt.
    Men igår var vi hos min makes pappa och grillade, så va inte i säng förrän 23.30 typ, ändå vaknar jag vid 06.10.

Men helgen blir ju i och för sig mycket längre när de blir fler vvakna timmar på dygnet ;)

Spy i diskhon medan frukosten förbereds verkar ha blivit en tradition här nu. Jeans funkar inte alls längre heller.
    Minsta lilla som spänner över magen känns SÅ obehagligt.
    Så igår kväll åkte  mammabyxorna fram. Riktigt skönt när man visste att det skulle bli en helkväll borta. Och för kallt för att sitta i leggings ute på kvällen. Så gick riktigt runt och mös i mina sköööööna byxor ;) Dock är de för stora så fick köra på skärp.

• erajka

ja brukar vakna vid 4-5tiden första gången och ha jättesvårt att somna om, idag lyckades jag somna om till iaf kl 8

• Sofie emma 80

Lilla eko, samma här! Jag vaknar 5 varje morgon och har jättesvårt att somna om, även om jag lagt mig sent kvällen innan. Min bm sa att det hade med hormonerna att göra men kunde inte förklara vilket hormon och varför. Jag blir lite irriterad på henne varje gång hon inte kan svara. Det är hennes jobb och jag vet alltid mer. Till exempel sa hon att jag inte skulle oroa mig för missfall eftersom
    Jag redan haft ett missfall. Då minskar risken betydligt att jag ska få ett till. Jävla pucko hur lyckades du få legitimation. Sa jag inte, men tänkte.

• partouze

Vaknar också riktigt tidigt . Från att ha varit en riktig storsovare till 12 ibland senare .. Nu vaknar jag runt 7-9 med världens illamående :(

• Niins

Är det nån mer än jag som behöver gå upp och kissa mitt i natten?

Svar på tråden Januaribebis 2012