• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Shirin85
    Butikslager skrev 2011-05-22 20:47:02 följande:
    Nää, dom blir ju inte det! Vi hade ett MF innan sonen också, men då var det i vecka 7.
    Nu senast tog det ganska hårt eftersom det var så sent och vi hade redan hunnit berätta för alla, inklusive chefen. Vi hade börjat titta på syskonvagn och börjat planera på riktigt.

Men det är bara att blicka framåt och hoppas på det bästa.

Du har barn tätt! :) Roligt!
    Och vad härligt att du ser fram emot det! :)
    Åh ja, när det var så verkligt för er och ni verkligen hade sett fram emot det..Rynkar på näsan
    Men så tänker jag ibland att det kanske var nödvändigt för att livet skulle ta en annan väg, att det barnet gjorde plats för ditt barn nu. Man får se det positivt, blicka framåt och hoppas på det bästa!

Ser fram emot att få träffa den lille såklart, tänk att jag redan varit gravid i 50 dagar..
    Jo, eller det är lite mer än 2 år mellan alla barn och jag tycker det är en bra ålderskillnad.
    Men nu kommer det ju vara mindre än två år men det blir säkert toppen det med!Solig
    ♥Leila -05, Minah -08, Jamil -10♥
  • LoboSonora

Fick missfall idag =/ har blödigt sen i onsdags och idag kom det klarrött blod men jag har inte haft ont eller nånting men fick åka till akuten ändå o kika o det var missfall. Tråkigt men sånt som händer så vi får ta nya tag !

Ska man vänta tills nästa mens innan man försöker igen ? Det är mitt första missfall och jag har ingen aning..

Håller mina tummar för alla er andra som blöder att det inte är någon fara ! Det är ju väldigt vanligt..

Det känns lite jobbigt men jag tänker att det förmodligen var något som var fel med fostret, då känner det lite bättre.. :) Kram till er

• Shirin85

Haha lägg in den i den andra tråden också!
    Du ser ut att vara längre gången än v.5 men det är säkert svullnadenGlad
    Jag är i v.8 och det har börjat synas för mig, men inte för utomstående eftersom jag inte bär så åtsittande kläder.
    Jag tycker det är roligare efter v.20 och framåt för då börjar det synas på riktigt att man är gravid!Skrattande

• Shirin85
    LoboSonora skrev 2011-05-22 21:08:23 följande:
    Fick missfall idag =/ har blödigt sen i onsdags och idag kom det klarrött blod men jag har inte haft ont eller nånting men fick åka till akuten ändå o kika o det var missfall. Tråkigt men sånt som händer så vi får ta nya tag !

Ska man vänta tills nästa mens innan man försöker igen ? Det är mitt första missfall och jag har ingen aning..

Håller mina tummar för alla er andra som blöder att det inte är någon fara ! Det är ju väldigt vanligt..

Det känns lite jobbigt men jag tänker att det förmodligen var något som var fel med fostret, då känner det lite bättre.. :) Kram till er
    Beklagar, tråkigt för erRynkar på näsan
    Har ingen erfarenhet av missfall så jag kan tyvärr inte svara på frågan, hoppas ni får ett vårbarn eller sommarbarn 2012 kanske iallafall!
    Sköt om er nu, kramar till dig med.
  • bumbi 84

Beklagar verkligen!

Jag har inte väntat en mens efter mina mf. läkaren på gyn sa att man inte behövde vänta.
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • LoboSonora
    Shirin85 skrev 2011-05-22 21:10:26 följande:
    Beklagar, tråkigt för erRynkar på näsan
    Har ingen erfarenhet av missfall så jag kan tyvärr inte svara på frågan, hoppas ni får ett vårbarn eller sommarbarn 2012 kanske iallafall!
    Sköt om er nu, kramar till dig med.
    Tack så mycket. Okej okej äsch när jag har slutat blöda så kör vi på igen :) Ja de hoppas jag med :D Jag hänger kvar i tråden o kikar lite ändå :D kul o se hur allt går för er andra :)
  • LoboSonora
    bumbi 84 skrev 2011-05-22 21:16:14 följande:
    Beklagar verkligen!

Jag har inte väntat en mens efter mina mf. läkaren på gyn sa att man inte behövde vänta.
    Tack så mycket!:) Okej, hon sa på gyn nu att man skulel det men det struntar vi nog i, lika bra att köra på :) hur lång tid efter mf blev du gravid ?
  • bumbi 84
    LoboSonora skrev 2011-05-22 21:26:26 följande:
    Tack så mycket!:) Okej, hon sa på gyn nu att man skulel det men det struntar vi nog i, lika bra att köra på :) hur lång tid efter mf blev du gravid ?
    haft 4 mf så det har varierat mellan att det tagit sig direkt och 3 försök.
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • Mysgosmys

Jag också! Började blöda i torsdags som sagt, o ingen smärta.. Men folk säger att man inte kan ha missfall utan smärta, å ändå finns det de som fått de! Kom det någon klump eller så för dig? Det gjorde det för mig idag... Har inte åkt till akuten dock... Vilken vecka var du i?
  • Mysgosmys

Och beklagar verkligen!
Svar på tråden Januaribebis 2012