• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • mlish

Min bm sa redan första gången att dom hade gjort om systemet och tog varje gång. För så var det inte sist. Men det är väl olika för olika landsting kanske. Hon hade jobbat i Sthlm innan och där var det inte så sa hon.

• Cia80

Här är det full aktivitet i magen. Hoppas att det inte är ett tecken på att h*n vill komma ut

• Patzie

Åkte till Ikea idag och lämnade in mina två äldre pojkar för att leka av sig. Sen blev det köttbullslunch. Det ända problemet är att det är så otroligt långt att gå inne på Ikea. Men på det stora hela var det en trevlig tur. Jag har insett att jag inte kan fickpakera längre.

Tjocka människor måste verkligen vara livsfarliga i trafiken.

Min väninna kom förbi. Hade varit på ett rejält gympass och hade träningsvärk. Jag blev väldigt AVIS. Tänk om man kunde slippa de andra smärtorna och få känna lite rejäl träningsvärk.

• Pusselbiten86
    Frökenolson skrev 2011-12-27 17:42:48 följande:
    okej, håller på att greja för fullt här hemma för att få igång lite mer värkar, men än så länge går det inte så bra...
    Någon som har några tips? 
    Jag skulle med säga " ha sex med gubben din"..
    Dansa, ut o gå..  
    Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • mia1986

Nu har jag varit och köpt hallonbladste som jag tänkte börja dricka på söndag. Någon som har erfarenhet av det?

• bebismys2011

Man ska väl inte ha sex om vattnet gått?! Man ska ju inte ens bada då pga risken för infektion.

• fabler
    roxylady skrev 2011-12-27 13:33:06 följande:
    Jag börjar oroa mig varför min BM inte kollat mitt urin på över tio veckor nu.. hur ofta kollar era er?? Ska man inte göra det ofta??
    de va läääääänge sen min gjorde det.
    elias är världens sötaste!!!
  • curiosa

Vart på lite rea idag men oj vad det var jobbigt att gå runt och stå i all kö.
    Fick iafl tag i det jag sökte och nu tänker jag nog inte ge mig längre bort än den lokala mataffären innan söndag för mina sammandragningar blir ju bara värre av att jag rör mig en massa och det vill jag ju helst inte nu,
    15 dagar kvar till bf :)