• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Cia80

Partouze, Ja, gör det så kan vi andas ihop Vet dock inte hur länge jag står ut. Blir nog snart att upp och vicka på höfterna.

• shadowstorm
    Jämthund skrev 2012-01-04 00:30:14 följande:
    Funderar oxå på att lägga mig i soffan. Dock inte av odör-anledning. Jag är verkligen inte trött någon stans... Gick upp runt åtta, har inte sovit middag men är så pigg. Hållt på hela dagen och städat och haft mig så trött borde man vara men icke sa Nicke. Plockade ju ner mina julsaker innan och gjorde om lite i mina fönster. Skulle gå ut och titta hur det blev. Helt sinnessjukt halt var det för jag gjorde världens spagat i foppatofflor. Blev pissblöt och sträckte mig i muffen. Klockrent!!
    Aaaj det lät inte som en höjdare :D Men ursäkta du gav mig iaf ett gott skratt :D
  • missable

jämthund: måste sett grymt kul ut!! haha. Fy vilken skadeglad människa jag känner mig som nu... sorry!!

Cia80: skicka hit några av dina värkar

magen har ju varit stenhård hela dagen men efter färdknäppen är den såååå mjuk och go så... suck! dock är mensvärken kvar så sova kan jag ändå inte...

• shadowstorm
    missable skrev 2012-01-04 01:01:26 följande:
    jämthund: måste sett grymt kul ut!! haha. Fy vilken skadeglad människa jag känner mig som nu... sorry!!

Cia80: skicka hit några av dina värkar

magen har ju varit stenhård hela dagen men efter färdknäppen är den såååå mjuk och go så... suck! dock är mensvärken kvar så sova kan jag ändå inte...
    färdknäpp kanske har motsatt effekt på dig ;)

Jaaa skicka hit värkar nu! Fast jag kände faktiskt att jag klarar vänta en natt till, kan vara skönt sova också =) Jag sitter och nyser som en tok och hoppas varje gång vattnet ska gå haha...snacka om önsketänkande ;)
  • missable

shadowstorm: usch säg inte så lär väl vakna inatt som alla andra nätter av att det ömmar i magen och dras ihop!

haha känner igen det där med nysningarna... hade det tidigare idag och varje gång jag nös så tittade min man lite försiktigt på mig oxh sade: gick det nu??? haha

• Cia80

Missable, Kan försöka De kommer dock inte regelbundet för fem öre så jag tror jag ska försöka sova nu. Hörs senare.

• shadowstorm

Missable: okej ska inte säga så ;) Nä nu måste sömnen få komma ;P Och sambon har slutat fisa så lika bra jag passar på att lyckas somna innan det börjar igen :D

Cia80: Hoppas det sätter igång mer för dig :) Men att du får sova en stund innan för det kan ju behövas :)

• pernillis

är det någon som kan svara mig på en liten fråga... har extremt mycket sammandragningar ikväll. de kommer typ var femte minut och håller i sig i typ tre minuter. vad innebär det?

• shadowstorm
    pernillis skrev 2012-01-04 01:33:03 följande:
    är det någon som kan svara mig på en liten fråga... har extremt mycket sammandragningar ikväll. de kommer typ var femte minut och håller i sig i typ tre minuter. vad innebär det?
    Jag har sammandragningar var 10 min men inga som gör ont har haft så flera veckor...det är ju ett tecken på att allt är som det ska och kroppen håller på göra sig redo =) Så det är nåt bra :)