• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • C R

Här gör det ordentligt ont nu. Får andas igenom värken som kommer med 6-7 min mellanrum. Känns som det är på gång på riktigt nu. Men vi får väl se.

• Haanky

Cr: spännande!! Är lite avis ;)

Här är det verkligen storm ute och det låter som huset ska välta... Har halsbränna och det värker i kroppen å kan inte sova... Suck..

• C R

Haanky: Det är storm här också. Jobbigt för dig att inte kunna sova.

• Haanky

Cr: hur går det? Dax att åka in snart? Känns det bra? Ja nä här flyger bord och stolar runt och jag bara väntar på att min dotter kommer vakna och vilja sova hos oss...

• C R

Än så länge går det bra. Vet inte om det snart börjar bli dax att ringa in i alla fall. Ska ta o packa det sista snart. Det är fortfarande 6-7 min emellan o hanterbart.

• fabler

Här har sonen gått och blivit sjuk. Snorig och falskkrupp, men ingen feber. Så när klockan var halv sex så ville han inte sova mer och då har jag varit upp varje timme och kissat inatt plus att jag haft ont i ryggen hela natten ! Så nu sitter man här i soffan med sonen och kollar på bärgarns hejdlösa historier för ungefär 1000de gången i ordningen.

Kommer bli en seeeeg dag och tyvärr jobbar ju sambon ikväll. Fördelen är väl att han inte behöver åka till jobbet förrens vid ett så jag väcker han vid tio så jag får sova lite innan han ska åka.

elias är världens sötaste!!!
  • Ms J

Ames: Jobbigt med den där kruppen, hoppas han snart är bättre och att du får sovit lite.

Här är en till som har varit vaken en del. Kunde inte somna förrän vid 04- tiden, har kissat valpen minst lika ofta som en själv och vaknade nu av sambons väckarklocka gick igång. Sambon sover som en stock och jag och valpen är klarvakna igen. Snart kommer dottern och vill ligga här och titta på morgon TV och sambo drar till jobbet, kul start på dagen! ;)

• fabler
    Ms J skrev 2012-01-04 06:24:50 följande:
    Ames: Jobbigt med den där kruppen, hoppas han snart är bättre och att du får sovit lite.

Här är en till som har varit vaken en del. Kunde inte somna förrän vid 04- tiden, har kissat valpen minst lika ofta som en själv och vaknade nu av sambons väckarklocka gick igång. Sambon sover som en stock och jag och valpen är klarvakna igen. Snart kommer dottern och vill ligga här och titta på morgon TV och sambo drar till jobbet, kul start på dagen! ;)
    man får väl se de som en fördel att sonen går och blir sjuk nu och förhoppningsvis hinner bli frisk tills bebisen kommer ut. BF imorgon och än inga tecken på att bebisen funderar på att komma ut.
    elias är världens sötaste!!!
  • Noras
    Nej, nu ger jag upp. Bara att inse att vårt barn kommer aldrig att komma ut. Den har bosatt sig i magen för gott Skrattande
    Igår var jag ute heeela dagen, från morgonen till kvällen. Jag sågade, skruvade, spikade, bar bräder och annat träverk för att sen fortsätta med att rulla 300kg's rundbalar för hand in i ladan, bära in 25kg's fyrkantsbalar, lyfta och flytta 80kg havre, skotta snö, leka med hundarna, städa och fixa i stallet, springa på dyngstacken, kämpa med skottkärran full med hö till hagarna i högsnön som klibbade fast på hjulet *morr* bära 70 liter vatten, städa inomhus..... och inte en enda liten känning!! Skrikandes
    Ingenting igår då jag höll på, ingenting inatt och ingenting nu på morgonen. Jag blir snart seriöst galen!
    Kom UUUUUUUUUUTTTT!!!!!