• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Alltochinget

Fair, jag hade dålig mage i veckan, men magknip och diarré. Natten till onsdag sprang jag en gång i timmen och var lös som vatten (ursäkta infon). Även på förmiddagen hade jag diarré. Men i torsdags var det borta. Bm trodde jag inte hade så långt kvar när jag berättade om min natt (gade bm-besök i onsdags) men det har jag svårt att tro ;) lillen hade fixerat sig så det kanske var det som bidrog till att det körde i magen.

• Alltochinget

Kissekatten, haha kör på det! Jag vill ha uppdatering sen. Min kompis fungerade det på. Hon masserade sina hälar i duschen och på natten åkte de in för hennes vatten gick. Kvällen därpå föddes hennes son. Hon hade fått tips från sin granne som också hade testat och som i sin tur fått tips från en annan.

• LillaJag89

Känns helt ärligt som att man kommer vara gravid resten av livet just nu.

Färdknäppte igår kväll och imorse, hoppas tametusan att något händer snart,
    har så jäkla ont i blygdbenet så de finns inte.

Funderar på att sätta mig på pilatesbollen och studsa lite åt alla håll så kanske de påskyndar lite?

• fabler

Våran lilla flicka kom imorse 7.29! När jag igår stängde av datorn och reste mig ur soffan så gick vattnet så då åkte vi in för koll och blev kvar. Har sovit knappt 1.5 timme inatt. Är kvar på förlossningen och väntar på barnläkaren sen hoppas vi få åka hem för det är magsjuka på bb.

elias är världens sötaste!!!
  • Cia80
    fabler skrev 2012-01-07 12:03:47 följande:
    Våran lilla flicka kom imorse 7.29! När jag igår stängde av datorn och reste mig ur soffan så gick vattnet så då åkte vi in för koll och blev kvar. Har sovit knappt 1.5 timme inatt. Är kvar på förlossningen och väntar på barnläkaren sen hoppas vi få åka hem för det är magsjuka på bb.

Stort grattis!!
  • curiosa
    fabler skrev 2012-01-07 12:03:47 följande:
    Grattis :)
  • 87ida

Stort grattis ames och alla ni andra som fått era bebisar!! :)
    Hur mycket vägde lilltjejen?

Själv så har jag bf imorgon, men inga värkar eller så.. slemproppen har gått för ca en vecka sedan. Gjort två hinnsvepningar där det visade sig att jag är öppen 2 cm. Har lätt havandeskapsförgiftning också, ska tillbaka till sjukhuset på måndag om det inte satt igång i helgen. Så vi får se vad som händer då :)