• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • bumbi 84
    minjalin skrev 2012-01-09 21:25:39 följande:
    Har haft värk i ryggen sen lunchtid och börjar nu känna av lite värkar. Så här var det dagen innan sonen föddes och på natten satte det igång så det ska bli spännande att se vad som händer i natt :P Har i alla fall packat ner i princip allt så packar jag hellre upp lite imorn igen. Har bf på torsdag.

spännande!
    Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • bumbi 84

i morgon är det dax för bm. blir väl sista besöket hos henne för att sen gå vidare till Ante för överburenhetskollen om den inte vill ut snart!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • Krikiz
    minjalin skrev 2012-01-09 21:25:39 följande:
    Har haft värk i ryggen sen lunchtid och börjar nu känna av lite värkar. Så här var det dagen innan sonen föddes och på natten satte det igång så det ska bli spännande att se vad som händer i natt :P Har i alla fall packat ner i princip allt så packar jag hellre upp lite imorn igen. Har bf på torsdag.
    Håller tummarna för att det blir bäbis nu!!!!!!!!!!
    Nosce te ipsum.
  • Carolaj83

ja nu tycker jag att de är dags för fler bebisar att komma ut, ska till bm imorgon

Rasmus 061219*Nora 081209* Trean januari 2012
  • fair

Så spännande Leia!! Min bebis är jättebråkig ikväll, trycker upp rumpan och fötterna mot min magsäck så jag både blir illamående och får halsbränna. Blev dessutom jättedålig i magen just. Fy så drygt det här börjar kännas! Vill ha ut bebis så man får må bra och kan somna på kvällarna utan illamående..

• shadowstorm
    missable skrev 2012-01-09 21:06:53 följande:
    Strax över 4 kg! Men hon ligger jätte långt ner, hon petade på huvudet... Huvudet är normalstort för veckan, hon är störst om magen. De ville ju inte göra en hinnsvepning på mig för jag var helt omogen där nere så hon sade det gör mer ont än nytta!

Hoppas verkligen din bm tar dig på allvar och sveper dig imorn då! När ska du dit? För visst hade du bf härom dagen??
    det är ju tur det :) okej ja då är ju inte svepning en ide.

jag har den 18 jan...men fruktansvärda förvärkar o igår gjorde de såå ont att jag bara spydde o spydde såå vill bli svept
  • missable
    shadowstorm skrev 2012-01-09 22:12:00 följande:
    det är ju tur det :) okej ja då är ju inte svepning en ide.

jag har den 18 jan...men fruktansvärda förvärkar o igår gjorde de såå ont att jag bara spydde o spydde såå vill bli svept

Usch och fy! Är ju inte avundsjuk! Hppas som sagt de sveper dig imorn och det gör någon nytta! Ikväll mår jag skit, grymt illamående plus att jg fryser känns som om jag har feber men icke sann icke... Kan det vara för hon var så hårdhänt innan idag? Nu ska jag försöka sova lite iaf! Första gången sen jag var barn som jg har pyjamas på mig!
  • Junies mamma

Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(

• missable
    Junies mamma skrev 2012-01-09 22:27:08 följande:
    Så nervös inför igångsättningen i morgon kommer inte kunna sova i natt, är så rädd att kroppen inte svarar som den ska så det blir kejsarsnitt :(

Håller tummarna för dig! Det kommer gå bra! Tänk på målet, snart har du bebis på magen istället! Men en fråga, är din tapp mogen?? Är jätte nyfiken eftersom de sätter igång mig om en vecka...