• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • minjalin

Har fortfarande värkar så tror faktiskt det är på riktigt sen om det blir om några timmar eller om ett dygn vet jag inte då det gick fort när det väl började göra ont sist. Sover ett par timmar och vaknar av värkar och sover en stund till. De känns mer när jag ligger ner så går upp en stund med jämna mellanrum för att känna efter. Mina föräldrar är förberedda på att bli hitringda men har fortfarande is i magen. Spännande är vad det är!

• Lindax1988

Gud va spännande jag vill oxå börja känna av riktiga värkar!
    Vaknde vid 1 onatt av att jag fick en sammandragning och sedan kunde jag inte somna om eftersom det gjorde så ont att ligga ner :(

• minjalin
    Lindax1988 skrev 2012-01-10 04:16:00 följande:
    Gud va spännande jag vill oxå börja känna av riktiga värkar!

Vaknde vid 1 onatt av att jag fick en sammandragning och sedan kunde jag inte somna om eftersom det gjorde så ont att ligga ner :(

Usch. Låter inget vidare. Jag har ju inte speciellt ont än men har haft svaga värkar sen lunch och de har blivit starkare så jämför jag med förra förlossningen så tror jag det är på g. Hade ju bara riktigt ont sista 2 timmarna då så hoppas på likadant nu. När har du bf?
  • Lindax1988

Okej det låter som om du hade en bra förlossning sist gång då! Gud så spännande!
    Jag är beräknad till den 1 feb enl. UL men här på fl 31 januari :) men jag hoppas att jag inte ska behöva vänta så länge

• Loppan81

Här är det ingen av barnen som kommer till ro inatt, först ut var tösen och nu började gossen..

Nu ligger båda i vår säng och brötar runt. Inte så skönt med ett brutet revben, jag kan bara ligga på ett enda sätt och still, så får man en fot i ryggen eller nåt så gör det gör ont!:(

Vilket jag redan har.. 

• Loppan81
    minjalin skrev 2012-01-10 04:10:45 följande:
    Har fortfarande värkar så tror faktiskt det är på riktigt sen om det blir om några timmar eller om ett dygn vet jag inte då det gick fort när det väl började göra ont sist. Sover ett par timmar och vaknar av värkar och sover en stund till. De känns mer när jag ligger ner så går upp en stund med jämna mellanrum för att känna efter. Mina föräldrar är förberedda på att bli hitringda men har fortfarande is i magen. Spännande är vad det är!
    Lycka till!:)
  • Loppan81

Nu medans jag har suttit här har jag fått några riktigt onda förvärkar, tog 2 panodil och hoppar i säng för att se om det ger sej eller inte....

• fair

Spännande Leia och loppan81! Hoppas det fortsätter :) här känns det som att det kommer dröja LÄNGE innan nåt händer... Är det nån fler än jag som fick första nån vecka tidigt och nu med andra ev. gå över??

• LillaEko

Så spännande! Hinner ju inte hålla koll på denna tråd sen lilla Stella kom. Men medan hon äter på nätterna brukar jag smyga in lite.
    Håller tummarna för er med känningar att det verkligen är på g.

Men vet ni, snart sitter vi ALLA här med bebisar!