• LillaEko

Januaribebis 2012

Någon mer som precis plussat och förhoppningsvis utökar familjen i början av 2012?

Tänkte om någon ville följas åt. 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-03 17:07
    BF listan hittar ni på:
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m58731572.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-16 07:50
    Tänkte att vi även måste ha en tråd att lägga upp magbilder på, så nu är det bara att ta kort och visa era söta små magar när ni är redo:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m58967480.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-02 08:57
    Länken till vår presentationstråd.
    Alltid kul att veta lite mer om varandra!

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m59758061.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 09:09
    www.familjeliv.se/Forum-2-114/m60458420.html
    Länken till tråden om "gissa kön"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-12-07 09:19
    www.familjeliv.se/Forum-3-20/m62411217.html
    Länken till vår fortsättningstråd när bebisarna tittat ut.

• Svar på tråden Januaribebis 2012
  • Noras

Varning: gnäll....

AAAAVUNDSJUUK jag är så AAAAAVUNDSJUUUUK!!!!! På alla er som har förvärkar och annat förlossningsont Skrattande Här händer det absolut ingenting! Har haft en enda förvärk och en gång som "mensvärk", annars totalt dött. Sammandragningar har jag dragits med i flera månader nu redan, men inget annat. Suck! Får se om det blir som med förra graviditeten: inte minsta lilla känning förrän på morgonen då jag åkte in till förlossningen. Jobbigt. Vill ju känna av att något är på gång NU, och inte bara känna samma dag att "nu är det dags". Blir så lång väntan då man absolut ingenting vet.
    Är så trött på att ingenting händer! Skrikandes

• Loppan81

Lägga sej var ingen idé, nu klockar jag värkar istället.
    Funderar på om jag ska ringa maken som är på jobbet, han slutar 9 egentligen.

• missable

Loppan: Lycka till!!!!

Noras; jag förstår dig heeelt och hållet!! Fan vad segt det är med sammandragningarna som ändå inte gör någon nytta men det kommer väl... Ett tecken hade ju varit guld värt!

Fy fan vad öm jag är efter den hårda undersökningen igår, skulle inte ens önska min värsta fiende detta..

• Lindax1988

Ojdå Loppan81 va roligt :)
    Hoppas det e på g nu då!
    Själv så ska jag försöka sova lite nu om jag kan

• Spears

Jag och pojkvännen har fått magsjuka dock bara bakvägen men nog så jobbigt ändå!! vill nte vara magsjuk på förlossningen 5 dar kvar till BF...

• bebis1201
    fair skrev 2012-01-10 05:34:01 följande:
    Spännande Leia och loppan81! Hoppas det fortsätter :) här känns det som att det kommer dröja LÄNGE innan nåt händer... Är det nån fler än jag som fick första nån vecka tidigt och nu med andra ev. gå över??
    Jag fick första ungefär en vecka tidigt och är nu på BF+1 idag. Är fortfarande nöjd med att ha passerat jul- och nyårshelgerna så känner ingen panik ännu, men misstänker att jag om några dagar kommer vara less på att vänta...
  • Haanky
    Spears skrev 2012-01-10 07:14:32 följande:
    Jag och pojkvännen har fått magsjuka dock bara bakvägen men nog så jobbigt ändå!! vill nte vara magsjuk på förlossningen 5 dar kvar till BF...

säker på att din kille är det? för på dig kan det ju bara vara kroppen som vill rensa ut sig inför en fl? :) hoppas ni blir friska iaf tills det är dax!!!
  • nya mamman

Här kom en tös den 6 januari kl 7.47 efter en snabb å intensiv förlossning. 3490 gram å 50 cm lång.

• Empa86
    nya mamman skrev 2012-01-10 07:48:58 följande:
    Här kom en tös den 6 januari kl 7.47 efter en snabb å intensiv förlossning. 3490 gram å 50 cm lång.
    Stort grattis{#emotions_dlg.flower}